Gemeente Zoetermeer

Regisseur inkomen

Gemeente Zoetermeer

De opdracht­omschrijving

Organisatie en afdeling
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!

Afdeling
Het Sociaal domein biedt o.a. dienstverlening op het gebied van inkomensondersteuning, werk en zorg voor de inwoners van Zoetermeer.

Als uitvoeringsorganisatie van het sociaal domein bevorderen we bestaanszekerheid, kansengelijkheid en het welzijn van de inwoners van Zoetermeer.

Dit doen we door:

  • In samenhang en samenwerking te werken aan passende en tijdige ondersteuning;
  • Publieke middelen rechtmatig, efficiënt en effectief in te zetten;
  • Aandacht te hebben voor wat nodig is;
  • we werken vanuit de bedoeling;
  • we bieden daar waar nodig maatwerk * Te doen wat we beloven;
  • Het werkgeluk van onze mensen te stimuleren en te faciliteren.

Opdracht
De afdeling Inkomen en zekerheid van het sociaal domein is op zoek naar een ervaren en gecertificeerde regisseur inkomen voor het beheer van een caseload rechtmatigheid en/of intakes levensonderhoud.

Daarnaast verwachten wij van deze ervaren medewerker dat deze bijspringt in ad-hoc situaties, eventueel participeert in projecten gericht op inkomen.

Binnen deze functie zijn zelfstandig werken en flexibiliteit belangrijk.

We verwachten van onze medewerkers dat zij minimaal 2 vaste dagen per week op kantoor werkzaam zijn. Indien de werkzaamheden daarom vragen, wordt een grotere aanwezigheid op kantoor verwacht. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het bijwonen van overleggen of vergaderingen.

Algemeen voor de opdracht geldt:

  • Het behalen van beoogde resultaten;
  • Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties;
  • Tijdig (binnen de afhandelingstermijnen) en nauwkeurig rapporteren).

Competenties
-
Uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden;
-
Proactief;
-
Coachende vaardigheden;
-
Zelfsturend vermogen;
-
Samenwerken;
-
Flexibiliteit.

Schaal
Schaal 09 (nieuwe structuur)

Benodigd aantal professionals
3.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: ma t/m vrij

 

De Eisen

  • Uurtarief maximaal € 65,- exclusief BTW / inclusief reiskosten en fee Flextender;
  • Beschikbaar om minimaal 2 dagen op locatie te werken;
  • Beschikbaar voor 32- 36 uur per week, verspreid over 4 tot 5 dagen per week tijdens reguliere kantooruren;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als regisseur inkomen binnen een gemeentelijke instelling;

De Wensen

  • Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite4GWS, benoem waar dit is opgedaan;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het afhandelen aanvragen/ intakes levensonderhoud;
  • In bezit van een afgerond Zoetermeers certificeringstraject Regisseur Inkomen.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als inkomensregisseur rechtmatigheid binnen een gemeentelijke instelling;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
03 juni 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox