gemeente Utrecht

Recordmanager

gemeente Utrecht

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft<span><span><span><span><span>&nbsp;minimaal 3 jaar aantoonbare kennis van informatiebeheer/recordmanagement.</span></span></span></span></span><br /> <br /> Geef hier voorbeelden van.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat heeft e<span><span><span><span><span>rvaring met Sharepoint/Teams en/of Common Ground is een pr&eacute;.<br /> <br /> Beschrijf deze ervaring.</span></span></span></span></span>
  • Kandidaat heeft&nbsp;<span><span><span><span><span>ervaring met advisering op tactisch-operationeel niveau, archief opschoningstrajecten, archiveren van informatie op netwerkschijven en projectmatig werken.<br /> <br /> Geef hier voorbeelden van,</span></span></span></span></span>
  • <span><span><span><span><span>Kandidaat heeft kennis op het gebied van (digitale) archivering.<br /> <br /> Beschrijf deze kennis.</span></span></span></span></span>
  • Kandidaat heeft&nbsp;<span><span><span>inzicht in het functioneren van de decentrale overheid. </span></span></span>

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten