NIPV

Receptioniste / telefoniste

NIPV

De opdracht­omschrijving

Waar ga je werken:

NIPV is het publiek kennisinstituut voor crisisbeheersing en brandweerzorg dat staat voor een veilig en veerkrachtig Nederland. De medewerkers van NIPV zetten zich in om met onderzoek, onderwijs, intelligence en ondersteuning de veiligheidsregio's, Rijksoverheid en crisispartners onderling te verbinden en te versterken. Kijk voor uitgebreide informatie over onze organisatie en taken op www.nipv.nl Wat ga je doen (inclusief kernactiviteiten): Ontvangen en doorverwijzen van bezoekers, uitgifte en ontvangst van sleutels en bezoekerspassen, beantwoorden en doorverbinden van alle binnenkomende telefoongesprekken, alle voorkomende werkzaamheden van een receptioniste / telefoniste Start opdracht: Begin mei 2023 Einde opdracht: 31-08-2023, met optie tot verlenging Aantal uren per week: 15-20 uur, flexibel in te zetten Standplaats: Arnhem

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • EIS: De kandidaat beschikt minimaal over MBO-2 werk- en denkniveau. Dit blijkt uit een afgeronde opleiding op minimaal MBO-2 niveau en/of minimaal 3 jaar relevante werkervaring. Dit blijkt uit het CV.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • WENS: De kandidaat beschikt over een BHV-diploma. Dit blijkt uit het CV. Een kopie van het diploma dient bij gunning te worden aangeleverd.
  • WENS: De kandidaat heeft kennis van de volgende systemen: Exact Synergy Enterprise. Dit blijkt uit het CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox