Gemeente Hattem

Projectondersteuner communicatie

Gemeente Hattem

De opdracht­omschrijving

Interim Communicatiemedewerker

Hattem is een kleine stad met grote ambities. Op het gebied van bijvoorbeeld duurzaamheid, wonen, inclusie en bestaanszekerheid werken we met elkaar aan resultaten die de stad klaarstomen voor de komende vijftig jaar.

Om werk te maken van deze ambities, is goede communicatie nodig. Het communicatieteam van de gemeente Hattem gaat daarom volle kracht vooruit. De komende maanden werken we aan een nieuwe strategie voor de communicatie van de gemeente. Dat gaat komend najaar ook leiden tot een nieuw team.

Ter overbrugging zoeken we de komende maanden een (medior) medewerker communicatie.

We zoeken een optimistische aanpakker. Een doener die:

  • snel en gemakkelijk schrijft (stuur je een paar voorbeelden mee van je werk?);
  • zelfstandig kan werken, maar ook kan inschatten wanneer een vraagstuk vraagt om een extra paar ogen;
  • goed thuis is in de wereld van online communicatie (CMS-systemen voor inter- en intranet, Facebook, Instagram, LinkedIn en bij voorkeur ook met Laposta als tool voor digitale nieuwsbrieven, Coosto als social media management tool, Google Analytics) en die het leuk vindt nieuwe tools te ontdekken;
  • blij wordt van het samen resultaten boeken en een echte teamspeler is;
  • zijn of haar hand niet omdraait voor uitvoerende klussen en het ondersteunen van de communicatieadviseurs;
  • beschikbaar is voor 28 - 32 uur per week in de periode juli – november ‘24
  • bereid is ten minste 2-3 dagen per week op locatie in Hattem te werken

Herken jij je in dit profiel? Reageer dan snel. Je komt terecht in een kleine, daadkrachtige organisatie waar de lijnen kort zijn en waar je echt het verschil kunt maken. Kom werken in onze historische stad waar je kleurrijk jezelf mag zijn!

De Eisen

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding Communicatie (bachelor).
  • Indien van toepassing: Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie met gezagsverhouding bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid is ingevuld wordt de opdracht per direct beëindigd.
  • Op CV aantoonbare ervaring met social media beheer.
  • Kandidaat is bereid om tenminste 2 dagen per week op kantoor te werken, bij voorkeur 3 dagen.
  • Op CV aantoonbare ervaring met het begrijpelijk schrijven en teksten omzetten op en naar B1 niveau
  • Het maximale all-in uurtarief (incl. reis- en verblijfkosten) bedraagt 75,- euro excl. BTW
  • Kandidaat is per direct beschikbaar voor de gevraagde 28-32 uur per week en heeft in de zomermaanden (juli, augustus) geen vakantie gepland.
  • Op CV minimaal 6 maanden aantoonbare ervaring als communicatiemedewerker bij een gemeente opgedaan in het afgelopen jaar.

De Wensen

  • Op CV aantoonbare aanvullende cursus(sen) afgerond op marketing en communicatie gebied.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - optimistisch - positief - enthousiast - leergierig/kan snel dingen oppakken - communicatieve vaardigheden - creatief - ondernemend
  • Op CV aantoonbare ervaring met MS Office, Coosto en/of InDesign
  • Meerjarige ervaring met marketing en communicatie in de afgelopen 5 jaar

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox