Veiligheidsregio Utrecht

Projectmedewerker facilitaire zaken

Veiligheidsregio Utrecht

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Uw veiligheid, Ons werk
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s va risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio.

Wij zijn er voor de mensen in de samenleving, die rekenen op onze professionaliteit. Onze ambitie is om dat met onze partners steeds beter te doen.

Opdracht
De directie Bedrijfsvoering (ca. 120 medewerkers)  bestaat uit de afdelingen Financiën, Informatiemanagement & ICT Beheer, HRM en Facilitair & Inkoop (F&I). De afdeling F&I (ca. 35 medewerkers) bestaat uit een verschillende samenwerkende disciplines, namelijk huisvesting, inkoop, arbo en facilitaire zaken. De projectmedewerker facilitaire zaken maakt onderdeel uit van de het team facilitaire zaken, die bestaat uit 10 directe collega’s.

Projecten
De projectmedewerker facilitaire zaken heeft een tweetal projecten. Hieronder worden de projecten kort beschreven:
1. Data verzameling, data analyse en data verwerking van huisvestingsdata;
2. Vertaling van facilitaire visie naar concreet ingekochte facilitaire producten.

  • Data verzameling, data analyse en data verwerking van huisvestingsdata;
    De huisvestingsportefeuille van de VRU bevat circa 75 verschillende panden. Per pand wordt een factsheet gemaakt met diverse huisvestingsdata. Hierbij valt te deken aan data zoals oppervlakten, type gebruik en specifieke kenmerken. Deze data is momenteel te vinden in vele verschillende software systemen, tekeningen en data opslagschijven. De opdracht is om deze data te centraliseren en te ontsluiten via factsheets ten gunste van een gebouwdossier.

    2. Vertaling van facilitaire visie naar concreet ingekochte facilitaire producten.
    De VRU gaat in 2023 een aantal soft services facilitaire producten opnieuw op de markt inkopen. Het project is om voor een 5tal facilitaire producten een vertaalslag te maken van de visie op een product naar een beleidslijn voor de organisatie. Vanuit deze beleidslijn wordt het programma van eisen opgesteld en wordt na een spend analyse een inkooptraject gestart. Oplevering is een contract met een leverancier en een uitvoeringsplan voor de facilitaire servicedesk om de implementatie te borgen. Het schrijven van beleid is in samenspraak met de beleidsadviseur/producteigenaar Soft Services. Het begeleiden van het inkooptraject is in samenspraak met de inkoopadviseur.

Competenties

  • Doelgericht;
  • Proactief;
  • Creatief;
  • Enthousiast;
  • Flexibel;
  • Ondernemend;
  • Collegiaal. 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Projectleider op het gebied van huisvesting/facilitair;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Projectleider op het gebied van huisvesting/facilitair;
  • Aantoonbare werkervaring met gebouwdossiers, volgens NEN2767;
  • . Een afgeronde cursus/opleiding Lean;
  • Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van facilitaire meldingen in Axxerion (benoem dit duidelijk in het cv.).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox