Gemeente Steenbergen

Projectleider vastgoed en accommodaties

Gemeente Steenbergen

De opdracht­omschrijving

Als projectleider Vastgoed en Accommodaties ben je werkzaam binnen het team Beheer, Ruimte en Accommodaties (BRA). Je verricht werkzaamheden onder de verantwoordelijkheid van de coördinator BRA en onder aansturing van de beleidsmedewerker Vastgoed en Accommodaties.

  • Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van de geprogrammeerde verduurzaming van accommodaties;
  • Je maakt afspraken over prioritering en planning van het toezicht op de uitvoering;
  • Je begeleidt als projectleider renovatie, nieuwbouw en/of uitbreidingsprojecten van gemeentelijke gebouwen, vanaf ontwerpfase tot en met de uitvoeringsfase;
  • Je begeleidt als projectleider projecten op het gebied van de verduurzaming van accommodaties;
  • Je begeleidt bouwtechnische vraagstukken en geeft adviezen. Denk aan het aanpassen, onderhouden of verduurzamen van bestaande gebouwen.
  • Je controleert technische werkomschrijvingen, bestekken, tekeningen en berekeningen op volledigheid en correctheid;
  • Je zorgt dat werken en diensten worden aanbesteed conform gemeentelijke inkoopvoorwaarden.

  Functie-eisen

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau, opleiding bouwkunde of gelijkwaardige technische opleiding;
  • Je beschikt over adequate kennis op het gebied van het beheer en onderhoud van gebouwen;
  • Je beschikt over kennis van gemeentelijke procedures en voorschriften;
  • Je hebt ervaring met het zorgdragen voor producten en dienstverlening;
  • Je hebt de vereiste competenties;
  • Je hebt een gezonde dosis energie en enthousiasme.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgerond MBO+ opleiding in de richting van bouwkunde. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring in de functie van Projectleider of soortgelijke functies. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat beschikt over adequate kennis op het gebied van het beheer en onderhoud van gebouwen. Dit moet blijken uit het cv;
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeenten of een organisatie uit de publieke sector. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. 1. Zelfstandig werken 2. Integraal samenwerken 3. Resultaatgericht 4. Communicatief 5. Integer 6. Plannen en organiseren 7. Kwaliteit en klantgericht werken 8. Ontwikkelingsgericht sturen 9. Besluitvaardigheid 10. Flexibel gedrag 11. Stressbestendigheid 12. Omgevingsbewustzijn

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox