Gemeente Oss

Projectleider kantoorinrichting gemeentehuis Oss

Gemeente Oss

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Binnen de gemeente Oss gaan we tOss werken: Thuis, Ontmoeten, Samenwerken & Stilte! tOss ontstond door alle ontwikkelingen rondom COVID. En de wens onze medewerkers meer regie en vrijheid te blijven geven. tOss werken heeft veel invloed op het kantoor en de inrichting. Daardoor ontstond de opdracht om een vernieuwd kantoorconcept te maken.
tOss vraagt dat wij anders kijken naar het gebruik van ons kantoorgebouw. We richten het kantoor in vanuit de opgaven. Dus: activiteitgericht werken. Een team of afdeling werkt samen aan een opdracht, maar nooit alléén. Er zijn altijd andere teams, afdelingen en/of collega’s, die hierin ook een rol en/of belang hebben. Ons nieuwe werkconcept en de kantoorinrichting nodigen uit tot meer overstijgend samenwerken.
Ons streefbeeld van dit project is dat we straks een kantoor hebben, waar iedereen zich Thuis voelt om elkaar te Ontmoeten en Samen te werken, waar nodig in Stilte. En iedereen werkt waar hij gewenst en nodig is: thuis of op locatie. We gaan hierbij uit van duurzaamheid: het zoveel mogelijk herbruiken van bestaand meubilair.
 Rol in het project
Coördineren en sturen van het geheel van uitvoerende werkzaamheden van het project kantoorinrichting, vanaf het VO-ontwerp, op hoofdlijnen:
- Begeleiden en aansturen van het project/proces.
- Aanbesteden en aansturen van de adviseurs, zoals architect, installatieadviseur.
- Aanbesteden van de aannemers, interieurbouwers en uitvoerende partijen om te komen tot realisatie en oplevering.
- Bewaken van de contractafspraken.
- Verhuisplan met communicatieplan.
- Plannen en coördineren van alle werkzaamheden tot oplevering en nazorg.
- Realiseren van twee kleinere deelprojecten, de aanpassing van de inrichting van een huurder in het gebouw en de commissiekamer.

Kandidaatomschrijving

Je werkt met medewerkers van de gemeente samen in een projectteam, aangevuld met externe adviseurs. Dat betekent dat we vooral op zoek zijn naar complementariteit.

  • Je hebt een relevante opleiding op hbo/wo-niveau afgerond en tenminste 5 jaar ervaring in het vakgebied van kantoorinrichting en aanpassingen van gebouwen.
  • Je hebt kennis van het begeleiden van deze projecten in de definitiefase en de realisatiefase.
  • Je beschikt over communicatieve vaardigheden: omgevingsbewustzijn, samenwerken en overtuigingskracht.
  • Daarnaast zijn de competenties resultaatgerichtheid, creativiteit en analytisch vermogen belangrijk.
  • We werken met veel enthousiasme en energie aan de ontwikkeling van ons kantoor. Dat vragen we ook van jou. We werken altijd samen en geven elkaar goede feedback.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Werkervaring De kandidaat heeft minimaal 5 jaar recente werkervaring op het gebied van projectleiding in het vastgoed / interieurbouw. Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaing De kandidaat heeft minimaal 2 projecten met een verbouwing / aanpassing van een kantoor begeleid.
  • Werkervaring Je hebt kennis in het begeleiden van aanbestedingen van de aannemers, interieurbouwers en uitvoerende partijen om te komen tot realisatie en oplevering.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. We toetsen op de vaardigheden zoals omschreven in de kandidaatomschrijving.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox