Gemeente Schagen
max ā¬125 per uur
Noord-Holland
32 uur per week
23 oktober 2022
30 april 2023
De gemeente Schagen zoekt voor de afdeling post/div een projectleider voor de verbetering van werkstromen en samenwerking op de afdeling.
Taken
Opstellen plan van aanpak op basis van bestaan adviesrapport
Aansturen van het interne projectteam
Creëren van draagvlak voor de gekozen oplossing binnen de organisatie
Informeren stakeholders
Hands on schrijf/ontwikkelwerk doen in de sfeer van tactisch beleid/instrumentarium
Context
De gemeente Schagen wil in het kader van zaakgericht werken, maar ook het digitaal werken en de digitale dienstverlening haar werkprocessen op het gebied van informatievoorziening verbeteren. Hiertoe wordt onder andere een nieuw zaaksysteem verworven. In samenhang hiermee worden de werkprocessen bij de afdeling DIV/post geoptimaliseerd.
Plaats in de organisatie
De projectleider valt onder de teamleider I&A. De resultaten dienen organisatie breed te worden geaccepteerd en geadopteerd.
Resultaatgebieden
Eisen
Ervaren projectleider in publiek domein >10 jaar
Ervaring in het DIV/post domein > 10 jaar
Academisch werk- en denkniveau
Uitstekend gevoel voor politieke verhoudingen
Excellent in het creëren van draagvlak in een organisatie en gebruikersadoptie bij procesoptimalisering en digitalisering
De gesprekken vinden (bij voorkeur fysiek) plaats op dinsdag 11 oktober 2022 tussen 13.00 en 15.00 uur
We zoeken een kandidaat die 24 - 32 uur per week beschikbaar is
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox