Gemeente Nijmegen

Projectleider Aanbesteding Beschermd Wonen

Gemeente Nijmegen

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Wij zoeken een ervaren projectleider op het gebied van inkoop en aanbesteden die voor ons de aanbesteding in het kader van Beschermd Wonen en Beschermd Thuis gaat leiden. De projectleider is inhoudelijk verantwoordelijk voor het gehele aanbestedingsproces en zorgt er - samen met de inkoopadviseur - voor dat de planning wordt gehaald, alle stakeholders op de juiste momenten worden bevraagd en meegenomen en dat de projectleden tijdig hun inhoudelijke input leveren. Verder stelt de projectleider samen met de projectleden alle aanbestedingsstukken tijdig samen en zorgt deze samen met het projectteam voor de beoordeling van de inschrijvingen en de gunning.

De aanbesteding wordt gedaan vanuit centrumgemeente Nijmegen en is voor alle gemeenten in het Rijk van Nijmegen en de regio Rivierenland, waardoor er veel (inhoudelijke) afstemming nodig is met allerhande betrokkenen en stakeholders.


Verantwoordelijkheden

  • Het inhoudelijk leiden van het complete aanbestedingsproces i.s.m. de inkoopadviseurs van de gemeente Nijmegen;
  • Het zorgen voor draagvlak en betrokkenheid van alle stakeholders (waaronder marktverkenning en consultaties met zorgaanbieders en overleggen met de regiogemeenten en cliënt- en adviesraden);
  • Het sturen op nakoming van de planning en het leveren van kwalitatief goede input door de projectleden;
  • Het leveren van inhoudelijke bijdragen aan c.q. het samenstellen van de aanbestedingsdocumenten (programma van eisen, productspecificaties, contracten e.d.);
  • Het organiseren van kostprijsonderzoeken;
  • Het adviseren van ambtenaren en wethouders,

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-09-2023, of uiterlijk 01-10-2023, tot en met 31-03-2024 voor 16- 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 3 x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo- niveau;
  • Aantoonbaar minimaal 1 jaar ervaring als projectleider op het gebied van inkoop en aanbesteden in het sociaal domein;
  • Aantoonbaar minimaal 1 jaar ervaring met en kennis van inkoop en aanbesteden binnen een complexe bestuurlijke omgeving;
  • Aantoonbaar minimaal 1 jaar inhoudelijke kennis van het domein Beschermd Wonen en/of Beschermd Thuis (Wmo);
  • Aantoonbaar kennis van contracten binnen het sociaal domein: contractvormen, bekostigingsmodellen, specifieke kenmerken van het veld.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Aantoonbaar ervaring als projectleider op het gebied van inkoop en aanbesteden in het sociaal domein; 2 jaar is 30 %, 3 jaar is 40%, > 5 jaar is 50%;
  • Aantoonbaar ervaring als Projectleider Aanbesteding Beschermd Wonen; 1 jaar is 30%, 2 jaar is 40%, > 3 jaar is 50%

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox