GGZ Rivierduinen
geen max tarief
Zuid-Holland
36 uur per week
23 mei 2022
31 december 2022
Technisch projectleider IT
***Voor deze aanvraag staat Rivierduinen uitsluitend open voor W&S Kandidaten***
***De functie is ingeschaald in FWG 55***
Welke uitdaging ga je aan?
In jouw rol als technisch projectleider maak jij een verbeterslag om onze IT-effectiviteit te verbeteren.
Je bent verantwoordelijk voor de domotica in de zorg en jij coördineert en begeleidt onze IT projecten op operationeel en tactische niveau. Je zorgt voor een projectplan, je definieert het product en schept de inhoudelijk, organisatorische en financiële kaders.
In je rol als projectleider hoort projectmanagement ook tot je taken. Je bent verantwoordelijk voor de voortgang en de beslismomenten van het IT project en je rapporteert aan de betrokken collega’s. Natuurlijk beheer je het budget en zorg je ervoor dat alles volgens plan verloopt.
Het betreft een zeer zelfstandige functie waarin je naar eigen inzicht de projecten mag leiden. Jouw initiatief is van harte welkom bij ons. Doorzettingsvermogen hoort wel echt bij de uitvoering van projecten of deelprojecten en bij de aansturing van de projectorganisatie. Dus sluit jij je bij ons aan?
Waarom ga jij het verschil maken?
Locatie Leiden
Als technisch projectleider ben je werkzaam binnen het I-cluster. Deze afdeling maakt onderdeel uit van het Servicebedrijf. Andere afdelingen zijn: Communicatie, Zorg & Kwaliteit, HR, Financiën, Vastgoed, Facilitair, Zorgadministratie en Inkoop.
Cluster-I is verantwoordelijk voor alle IT en informatievoorziening. Het cluster kent de afdelingen Applicatiebeheer, KCC, Informatievoorziening, Projectmanagement en Bereikbaarheid. De technisch projectleider komt te werken binnen het team van Bereikbaarheid. Binnen team bereikbaarheid zijn we verantwoordelijk voor IT, telefonie en zorgdomotica. Het team bestaat uit 9 medewerkers. Binnen het team hangt er een fijne informele sfeer. Collega’s staan altijd voor elkaar klaar en helpen waar nodig.
GGZ Rivierduinen zet in op een nieuwe manier van denken en werken. Van anders leren kijken. Waarbij niet het proces, maar juist de mens weer centraal staat. Waar diagnostisering en behandeling weer een hulpmiddel worden en geen doel op zich. Geen mens is tenslotte hetzelfde en iedere situatie is anders. De essentie van herstel en de basis van ons bestaan, is waarachtig contact: een proces van kwetsbaarheid en openheid. Dan ontstaat namelijk een verbinding van onvoorwaardelijk vertrouwen. En dat is cruciaal voor behandeling, begeleiding en persoonlijke groei. Minstens zo waardevol is ons contact met de mensen in de naaste omgeving, die mede zorg dragen en zorg hebben. Want het zijn de naasten die ons een blik van buiten geven en helpen bij het begrijpen van de situatie. Wij doen er alles aan om dichtbij en bereikbaar te blijven voor onze cliënten.
Dat doen we met 2.100 collega’s in de vertrouwde omgeving met onze wijkteams, in de acute zorg, binnen onze herstellocaties, onze poliklinieken, Eetstoornissen en het Servicebedrijf.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox