Gemeente Heerenveen

Programmaleider dienstverlening

Gemeente Heerenveen

De opdracht­omschrijving

 Het Programma Dienstverlening is afgesproken voor 2 jaar en bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Verbeteren van de bereikbaarheid
  • Verbeteren van procesgericht werken
  • Doorontwikkelen en faciliteren van participatie met inwoners
  • Faciliteren van de ontwikkeling van vaardigheden om samen te werken aan resultaten en doelen


Verantwoordelijkheden

Wat wordt er verwacht van de  programmaleider Dienstverlening?

  • Sturen op realisatie van de doelen van het Programma
  • Zorg dragen voor de organisatie en samenwerking binnen het programma
  • Zorg dragen voor de aanpak, planning en samenhang van resultaten en inspanningen en de monitoring van de voorgang.
  • Regisseren van de besluitvorming, waaronder besluiten voorleggen aan de ambtelijke en bestuurlijke opdrachtgevers;
  • Sturen op integraliteit van het verbeteren van processen, werkafspraken, sturing én vaardigheden
  • Uitdragen van het Programma in de organisatie

 

Je werkt nauw samen met de ambtelijke- en bestuurlijke opdrachtgever. Je vormt een driehoek waarin de gezamenlijke sturing op basis van gelijkwaardigheid vorm wordt gegeven.

Verder werk je samen met de deelprojectleiders. Waarbij je vooral stuurt op het behalen van de doelen en de samenhang tussen de resultaten en activiteiten. De projectleiders sturen op de resultaten in deelprojecten; deze resultaten moeten bijdragen aan de doelen.

Specifiek ben je zelf opdrachtgever van het klanttevredenheidsonderzoek, de monitoring van de doelen en het ontwikkelen van een visie op Dienstverlening. Tot slot stuur je rechtstreeks het deelproject Participatie aan.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 februari 2025 tot en met 31 december 2025 voor 16 uur per week. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken vinden plaats op 16 januari. We vragen je daarmee rekening te houden.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol of functie
  • 16 uur per week beschikbaar
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 februari 2025 tot en met 31 december 2025 voor 16 uur per week. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken vinden plaats op 16 januari. We vragen je daarmee rekening te houden.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • Minimaal 5 jaar ervaring bij overheid

De Wensen

  • Ervaring en affiniteit met dienstverlening
  • Ervaring met opgavegerichte sturing op doelen en samenhang
  • Strategisch vermogen en goed kunnen schakelen tussen strategisch beleid en operatie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox