Gemeente Apeldoorn
max €110 per uur
Gelderland
36 uur per week
13 november 2023
13 mei 2024
Opdracht omschrijving
De gemeente Apeldoorn is op zoek naar een Procesmanager met de rol Incident- en Problemmanager die ons team Informatie Processen, projecten en advies tijdelijk komt versterken.
Als Procesmanager ben je werkzaam in een cluster van procesmanagers die elkaar ook kunnen vervangen. De procesmanagers vervullen verschillende rollen onder meer op het gebied van incident-, problem-, change- , configuratie-, kwaliteits- kennis- en testmanagement.
Verantwoordelijkheden
Als procesmanager heb je een aantal verantwoordelijkheden die in onderstaande rollen en kerntaken beschreven zijn:
De procesmanager met de rol Incident- en Problemmanager:
De kerntaken van de Incident- en Problemmanager zijn:
availability
De kandidaat is inzetbaar van 13 november 2023 tot en met 13 mei 2024 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met tweemaal 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox