Omgevingsdienst Rivierenland
geen max tarief
Gelderland
32 uur per week
18 december 2023
30 april 2024
Opdracht omschrijving
Ben jij een enthousiaste, ervaren HR- consulent, een teamplayer die denkt in oplossingen? Ben je klantgericht en 3-4 dagen per week vrijwel direct beschikbaar? Dan ben jij de perfecte aanvulling voor ons team, want wij zijn per direct op zoek naar tijdelijke versterking van ons team.
Waar je komt werken
De organisatie
Bij ODR zet jij je samen met ruim 200 andere collega’s in voor een prettige, veilige en duurzame leefomgeving in regio Rivierenland. Dit doen we voor en samen met 8 gemeenten in de regio en de provincie. Dat doen we door vergunningverlening, toezicht en handhaving bij ondernemers, organisaties en inwoners. Maar we doen meer. We hebben veel kennis in huis en delen deze graag. Zo adviseren we de gemeenten en andere partijen o.a. over de leefomgeving, bouw, milieu, energie, archeologie, bodem, lucht en natuur. Ook houden we voor heel Gelderland toezicht op de afval- en grondstoffen ketens om milieucriminaliteit te voorkomen. We zijn een open en naar buitengerichte organisatie en zijn graag van meerwaarde.
Ons mooie en sfeervol ingerichte kantoor staat in Tiel, waar jij kunt parkeren voor de deur. Ook het treinstation is op loopafstand. Binnen het kantoor zijn er ruimten om te werken en te ontmoeten.
Het team
Jij maakt samen met de andere personeelsconsulent en 2 P&O adviseurs onderdeel uit van team bedrijfsvoering (cluster organisatie). Een leuk, gezellig team met enthousiaste en behulpzame collega’s. Het team bedrijfsvoering werkt vanuit de clusters sturing (waaronder financiën, communicatie en kwaliteit), informatie (waaronder applicatiebeheer), en organisatie (waaronder HRM en account- en projectmanagement). Het team bedrijfsvoering zorgt dat de producten en diensten van ODR zo goed mogelijk geleverd (kunnen) worden en streeft naar een zo optimaal en effectief mogelijk uitvoeren van de organisatiedoelen en –strategie.
Verantwoordelijkheden
Je belangrijkste werkzaamheden
Samen met je collega HR consulent ben je verantwoordelijk voor alle werkzaamheden die behoren bij de uitvoering van de personeelsadministratie. Zo hou jij je bezig met de administratieve uitvoering van werving en selectie en verzuim. Je ondersteunt en denkt mee over wervingskanalen. Je verzorgt de correspondentie (opstellen, controleren en versturen) van diverse onderwerpen zoals ouderschapsverlof, gratificaties en verzuim. Je houdt personeelsdossiers up to date. Je onderhoudt onze intranetpagina en beantwoordt en/of coördineert vragen in de mailbox van HRM. Ook ben je achtervang voor de p&o-adviseurs en zorg je dat de personeelsregeleingen goed in het systeem komen.
availability
De kandidaat is inzetbaar vanaf 18 december 2023 tot en met 30 april 2024 voor 24 - 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox