EDSN

Pmo lead

EDSN

De opdracht­omschrijving

Administratief met gevoel voor werving en organisatie 

Bouw mee aan de toekomst van de Nederlandse energiemarkt In het kader van de verdere professionalisering van de programma Regie Organisatie (pRO) zijn we op zoek naar een Office Manager met administratieve precisie en gevoel voor HR, die administratieve processen op rolletjes laat lopen en ondersteuning biedt bij wervingsactiviteiten. Deze functie vraagt om een ervaren, proactieve professional die weet hoe je structuur aanbrengt in een dynamische omgeving

Over ons samenwerkingsverband  De programma Regie Organisatie is het netwerk waarin Nederlandse netbeheerders samenwerken aan vernieuwing van de energiemarkt. Binnen de pRO wordt op sectorbrede schaal gewerkt aan digitalisering, standaardisatie en samenwerking. De organisatie is in transitie en groeit naar zelfstandigheid. In dat kader zoeken we tijdelijke ondersteuning op management- en organisatieniveau. Je werkt in deze functie nauw samen met de directeur van de pRO en met de kwartiermaker Strategisch resourcemanagement & HR. Je vervult een centrale rol in de ondersteuning van het management en van de HR-gerelateerde processen. 

Jouw opdracht  Als Office Manager zorg je voor overzicht, structuur en continuïteit in de dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast speel je een belangrijke rol in administratieve HR-processen zoals werving, onboarding en offboarding van medewerkers en externen. 

Jouw verantwoordelijkheden en prestaties op een rij:

• Complex agendabeheer voor de directeur • Organisatorische en administratieve ondersteuning van de directeur  

• Ondersteuning van het wervingsproces (vacaturebeheer, afstemming met kandidaten, plannen van gesprekken en locaties etc)

• Uitvoering van onboarding- en offboardingprocessen

• Voorbereiden en ondersteunen van interne overleggen, bijeenkomsten en interne events

• Bijhouden van overzichten in Excel en opstellen van presentaties in PowerBI en PowerPoint

• Eerste aanspreekpunt voor praktische en organisatorische vragen binnen het team 

Wie ben jij?  

Een gestructureerde en proactieve ondersteuner met uitstekende organisatorische vaardigheden. Je voelt je comfortabel in een rol dichtbij het management, hebt oog voor detail en weet hoe je administratieve processen soepel laat verlopen. Je hebt ervaring met administratieve ondersteuning en HR-gerelateerde processen, en je voelt je thuis in een omgeving waarin agile gewerkt wordt. Tegelijk ben je mensgericht en weet je hoe belangrijk een goede eerste indruk is bij nieuwe medewerkers of externen. Je wil service verlenen, je kunt snel schakelen en je houdt goed overzicht.

Wat bieden wij jou?
• Een uitdagende functie (28 uur per week) in het hart van de energiesector
• Een innovatieve en Agile-gedreven hybride werkomgeving 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is bereid om 2 dagen in de week op het kantoor in Amersfoort aanwezig te zijn.
  • Het CV is voorzien van het ingevulde aanbiedingsdocument dat aan deze aanvraag is toegevoegd.
  • De kandidaat beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare ervaring met HR-processen zoals werving en onboarding
  • Soft skills: - flexibiliteit - gestructureerd - proactief - organisatorische vaardigheden - oog voor detail - agile - mensgericht - service gericht - snel schakelen - overzicht houden
  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal zowel schriftelijk als woordelijk uitstekend
  • Minimaal 3 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare administratieve/ ondersteunende functie
  • Aantoonbare vaardigheden met MS Office, Sharepoint en Teams

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare administratieve/ ondersteunende functie
  • Kandidaat is aantoonbaar bekend met werken in een agile organisatie
  • Aantoonbare ervaring met power BI.
  • De gesprekken vinden plaats op woensdagochtend 4 juni. Wij vragen uw kandidaat hier rekening mee te houden. Gelieve hieronder de beschikbaarheid van uw kandidaat op deze datum aan te geven.
  • Gelieve hieronder de contactgegevens voor de directe contactpersoon voor deze aanbieding mee te geven indien deze afwijkt van het account waarmee wordt aangeboden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
19 mei 2025 om 14:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox