Gemeente Nijmegen
max €75 per uur
Gelderland
20 uur per week
01 januari 2022
31 december 2022
Opdracht omschrijving
Als Gemeente Nijmegen dragen we er aan bij mensen uit hun schulden te helpen of te voorkomen dat ze schulden opbouwen. Op die manier zorgen we voor een zo efficiënt mogelijke besteding van maatschappelijk geld en voorkomen we extra lasten voor de mensen met schulden. We helpen mensen met problematische schulden naar een duurzame situatie waarin de klant zelfredzaam is.
We merken dat er van een budgetbeheerder steeds meer verwacht wordt in het klantencontact en het begeleiden van de klant. In het team Schuldhulpverlening willen we die dienstverlening vergroten en uitbreiden.
We bezinnen ons over de wijze waarop we dit gaan doen. Daar er nu al veel van ons gevraagd wordt, willen we met inhuur deze dienstverlening gaan oppakken en uitvoeren. We gebruiken die ervaring om de definitieve dienstverlening vorm te geven. Daarom hebben tijdelijk extra capaciteit nodig.
Verantwoordelijkheden
Je hebt een eigen caseload, maar vangt ook elkaars werk op;
Je zorgt voor een warme overdracht waarin je de klant uitlegt wat budgetbeheer is en waarin de klant de budgetovereenkomst tekent;
Je hebt minimaal 1x per jaar voortgangsgesprek, maar meer als nodig is, waarin je ervoor zorgt dat het budgetplan voor de klant actueel is en blijft; je houdt proactief regie op je caseload;
Je signaleert patronen die het budgetplan van de klant negatief beïnvloeden en bespreekt dit met de klant en de klantmanager; hierin verwachten wij ook kennis en kunde van gedragsbeïnvloeding;
Je werkt in een keten waarbij jij de kwaliteit hebt om de olie te zijn in stroeve samenwerking;
Je hebt zicht op de trends en ontwikkelingen in je caseload.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox