Krimpen aan den IJssel
geen max tarief
Zuid-Holland
16 uur per week
20 april 2021
20 juni 2021
Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 160 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s.
Ons team Beleid en Projecten Openbare Ruimte bestaat uit 10 enthousiaste mensen die samen verantwoordelijk zijn voor het beleid van de assets in de openbare ruimte en de realisatie van (riolerings- en herstratings)projecten. Wij beheren voor onze inwoners en gebruikers de openbare ruimte die onder verantwoordelijkheid van de gemeente valt. Wij dragen zorg voor het handhaven en/of bereiken van een vooraf vastgesteld kwaliteitsniveau van het beheerde object of de beheerde functie.
Opdracht
Competenties
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox