Gemeente Montferland

Medewerker planning en administratie klassieke WMO

Gemeente Montferland

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

In verband met de invoering van een nieuw protocol (het zogeheten HHM-protocol|), worden onze bestaande WMO-cliënten (circa 1.000) geherindiceerd. Het gaat daarbij specifiek om cliënten die hulp bij het huishouden ontvangen. Soms zal dat telefonisch zijn, soms aan de hand van een huisbezoek.

Het totale project moet voor 1 september 2024 gereed zijn.

Om dit project in goede banen te leiden zijn we op zoek naar een administratief medewerker die:

  • Een planning en overzicht maakt van te herindiceren cliënten
  • Deze planning bewaakt en bijstelt
  • De benodigde huisbezoeken plant voor de consulenten en deze in hun agenda’s plaatst
  • De administratieve afhandeling van de beschikkingen verzorgt

Deze medewerker vormt het spin in het web van een team bestaande uit een projectleider, meerdere consulenten en een juridisch kwaliteitsmedewerker.

 


Verantwoordelijkheden

  • Het maken en bewaken van de planning van het herindiceren
  • Het maken van afspraken voor het afleggen van huisbezoeken en deze vastleggen in de agenda’s van consulenten
  • Het administratief afhandelen van de beschikkingen

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1-1-2024 tot en met 31-8-2024 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met maximaal 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Minimaal MBO-opleiding.
  • Werkervaring met en kennis van: o Zelfstandig kunnen werken o Het administratief afhandelen van beschikkingen en bijbehorend berichtenverkeer o Het maken van overzichten en planningen
  • Bij het aangaan van de opdracht moet u akkoord gaan met onderstaande voorwaarden (AIAG 2017).
  • U dient voor het uitvoeren van deze opdracht een VOG te overhandigen die niet ouder is dan 6 maanden.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe.

De Wensen

  • Specifieke kennis en minimaal 2 jaar ervaring met administratief afhandelen van beschikkingen inclusief berichtenverkeer.
  • Ervaring met het opstellen en bewaken van planningen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox