Gemeente 's-Hertogenbosch

Medewerker parkeren

Gemeente 's-Hertogenbosch

  • max €60 per uur

  • Noord-Brabant

  • 36 uur per week

  • Juridisch
  • 30 oktober 2023

  • 29 oktober 2024

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

De afdeling Stadstoezicht is een van de afdelingen binnen de sector Stadsbeheer. De afdeling levert een belangrijke bijdrage aan een leefbare en levendige stad. We realiseren, exploiteren en beheren parkeervoorzieningen (parkeerplaatsen op straat, parkeergarages, fietsenstallingen en transferia), we stimuleren het gewenste gebruik daarvan (onder meer door vergunningverlening en parkeertoezicht) en we houden toezicht op het juiste gebruik van de openbare ruimte. Dat laatste doen niet alleen onze handhavers, maar ook de vergunningsverleners, marktmeesters en evenementencoördinatoren. Wij zijn trots op ons werk en op de resultaten die we boeken. Als uitvoerende afdeling staan we volop in de belangstelling bij bestuur en inwoners. Door ons werk en directe contacten met inwoners, ondernemers en tal van organisaties zijn wij de extra oren en ogen van de gemeente. Daarbij treden we op als gastheer; we zijn zichtbaar en benaderbaar, we zoeken naar oplossingen (maatwerk) en we zijn gericht op samenwerking, zowel binnen de afdeling als daarbuiten.
Als medewerker Parkeren houd je vooral bezig met de procedurele, inhoudelijke en administratieve afhandeling van aanvragen voor vergunningen en abonnementen. Je draagt zorg voor de inhoudelijke juridische advisering in het proces van aanvragen, vanaf het in behandeling nemen van de aanvraag tot en met het besluit. Daarnaast houd je je ook bezig met het verwerken van strafbeschikkingen. Je voert overleg met collega’s en inventariseert de situatie en adviseert de klant. Daarbij ben je zelf verantwoordelijk voor het beoordelen van de aanvraag en het uiteindelijk toekennen dan wel afwijzen van de aanvraag. Dit doe je zelfstandig of in samenwerking met je collega's. Daarnaast houd je je ook bezig met het verwerken van strafbeschikkingen. Ook beantwoord je allerlei vragen van burgers over parkeren. Die vragen gaan over bijvoorbeeld de digitale bezoekersregeling die we invoeren, over een parkeervergunning op het moment van verhuizen of over de mogelijkheid voor het parkeren van een tweede auto. 

Kandidaatomschrijving

Heb jij affiniteit met vergunningverlening en vind je het leuk om met burgers in contact te staan? Laat jij je niet snel uit het veld slaan door een beetje werkdruk? Wij zijn op zoek naar iemand met analytisch vermogen en die goed overzicht weet te behouden en ons team ‘Parkeren’ wil komen versterken.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • MBO+ diploma Met een juridische richting.

De Wensen

  • Gewenst opleidingsniveau HBO, met een juridische richting.
  • Gewenste werkervaring 0 tot 2 jaar werkervaring is een gelijksoortige functie is een pré.
  • Competenties Flexibiliteit, stressbestendig, zelfstandigheid, analytisch vermogen, klantgerichtheid, mondelinge en schriftelijke communicatie, samenwerken.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. ''Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.’’

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox