gemeente Leidschendam-Voorburg

Medewerker klantcontactcentrum (mic)

gemeente Leidschendam-Voorburg

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.

Afdeling
Werken voor het KCC is werken voor het gezicht van Leidschendam-Voorburg. Jij bent voor inwoners het eerste contactpunt bij vragen. Van het aanvragen van een rijbewijs tot aan een complex vergunningstraject voor een evenement. Hier help je klanten zoals zij geholpen willen worden: aan de balie, telefonisch en online. Dé afdeling waar je persoonlijk contact hebt en direct van betekenis kunt zijn.

Opdracht
- Je beantwoordt vragen van de inwoners uit onze gemeente, voornamelijk via de telefonie en e-mail. Bij het Meld -en Informatiecentrum (MIC) beantwoorden we zo’n 70% van de inkomende telefonie zelf zonder door te verbinden;
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de inwoners, helpt hen met het helder krijgen van hun vraag en verbindt indien nodig intern door naar andere collega’s en vakafdelingen of maakt een terugbelverzoek aan;
- Je registreert klantcontacten in het Zaaksysteem.

 

Competenties
- Klantgerichtheid;
- Mondelinge Communicatie;
- Integriteit;
- Nauwkeurigheid.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 12 september 2024 van 10:00 uur tot 12:30 uur. 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker klantcontactcentrum;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker klantcontactcentrum (klantenservice, publiekzaken, callcenter);
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als medewerker klantcontactcentrum bij een gemeente;
  • Bereid om minimaal 2 dagen per week op kantoor te werken in Leidschendam. Dit geef je duidelijk aan in de motivatie;
  • Aantoonbare werkervaring met het vastleggen van klantcontacten.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox