Kaag en Braassem

Medewerker klantcontactcentrum

Kaag en Braassem

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners. 

Opdracht
Ben jij gepassioneerd over dienstverlening en altijd klaar om anderen te helpen? Dan is de functie van medewerker KCC bij onze gemeente echt iets voor jou!

In jouw rol als medewerker KCC ben je het eerste aanspreekpunt en het gezicht van de gemeente. Je behandelt een breed scala aan vragen en meldingen van zowel inwoners als bedrijven. Je zet je talenten in om deze taken met precisie en empathie uit te voeren. Je werkplek is vooral aan de telefoon, soms aan de balie.

De werkdagen zijn dinsdag, woensdag en vrijdag.

  • Dinsdag van 08:00-17:00 uur;
  • Woensdag van 08:00-17:30 uur;
  • Vrijdag van 08:00-12:30 uur.

Kernverantwoordelijkheden:

  • Efficiënt beantwoorden van vragen met behulp van de kennisbank.
  • Verbindingen leggen binnen de organisatie om zaken af te handelen.
  • Klantcontacten vastleggen en terugbelverzoeken organiseren.
  • Afspraken inplannen en documenten uitreiken aan de balie.

Competenties

  • Actief luisteren: Je kunt goed en aandachtig luisteren naar de vragen en zorgen van inwoners en bedrijven, zodat je hun behoeften en verwachtingen volledig begrijpt.
  • Heldere communicatie: Je bent in staat om informatie duidelijk en beknopt over te brengen, zowel mondeling als schriftelijk, om misverstanden te voorkomen en voor een duidelijke communicatie met inwoners, bedrijven en collega’s te zorgen.
  • Inlevingsvermogen: Je kunt je goed verplaatsen in de situatie en emoties van anderen, waardoor je beter kunt inspelen op hun behoeften en verwachtingen.
  • Oplossingsgericht denken: Je hebt het vermogen om snel en efficiënt oplossingen te vinden voor problemen of vragen van inwoners en bedrijven, door gebruik te maken van de beschikbare kennisbank en andere bronnen.

 

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Di (08:00-17:00), Wo (08:00-17:30) en Vr (08:00-12:30)
Is hybride werken mogelijk:  nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 10 oktober 2024. 



Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
  • Beschikbaar op de in deze uitvraag genoemde dagen en tijden (zie werkdagen);
  • Uiterlijk beschikbaar per 14 oktober 2024 voor minimaal 23 uur;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker klantcontactcentrum inbound;

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als KCC medewerker inbound bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met een zaaksysteem (bijvoorbeeld Djuma) (omschrijf duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare kennis van (klant)registratiesystemen (omschrijf duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare kennis van Engels in woord en geschrift (omschrijf duidelijk in cv hoe deze kennis is opgedaan);
  • Aantoonbare kennis van Frans en/of Duits (omschrijf duidelijk in cv hoe deze kennis is opgedaan);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox