Gemeente Moerdijk
geen max tarief
Noord-Brabant
28 uur per week
29 januari 2024
31 oktober 2024
Wat worden je belangrijkste taken aan de telefoon?
Wat vragen we van je?
Van de collega die aan de slag gaat als medewerker KCC, telefonie verwachten wij een hoge mate van
klant-, service- en oplossingsgerichtheid. Je geeft juiste informatie op klantgerichte wijze, bent op de hoogte van de moderne communicatiemiddelen en weet hoe je deze praktisch kan toepassen.
Je kunt snel schakelen en bent in staat om overzicht te houden. Je bent digitaal vaardig en bekend met de verschillende social media kanalen.
Je hebt MBO werk- en denkniveau. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Je hebt computer- en typevaardigheden. Je hebt ervaring met diverse applicaties. Zoals Mitell, obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams, Outlook.
Zowel in teamverband als zelfstandig werken gaat je goed af. Je bent verder flexibel, nauwkeurig en resultaatgericht. Werken met pieken in werkbelasting gaan je goed af. Je kunt snel schakelen van de ene vraag naar de andere en weet informatie snel te vinden.
Door de tijdelijkheid van de periode is er geen ruimte om een ontwikkeltraject aan te bieden. Voorwaarde voor deze functie is dat je enkele jaren werkervaring hebt binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC, kanaal telefonie/social media.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox