Gemeente Moerdijk

Medewerker kcc telefonie & social media

Gemeente Moerdijk

De opdracht­omschrijving




Wat worden je belangrijkste taken aan de telefoon?
 

  • Aan de telefoon ben je vraagbaak en verstrek je informatie over de diverse producten/diensten die de gemeente levert;
  • Je vraagt zoveel mogelijk door, zodat je te weten komt wat de vraag van de inwoner is;
  • Kan je zelf de vraag niet beantwoorden, dan zorg je voor een warme overdracht naar de vakinhoudelijk medewerker of het opstellen van een terugbelverzoek
  • Je beantwoordt vragen die binnenkomen via de chat, whatsapp, facebook of twitter


Wat vragen we van je?
Van de collega die aan de slag gaat als medewerker KCC, telefonie verwachten wij een hoge mate van
klant-, service- en oplossingsgerichtheid. Je geeft juiste informatie op klantgerichte wijze, bent op de hoogte van de moderne communicatiemiddelen en weet hoe je deze praktisch kan toepassen.

Je kunt snel schakelen en bent in staat om overzicht te houden. Je bent digitaal vaardig en bekend met de verschillende social media kanalen.

Je hebt MBO werk- en denkniveau. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Je hebt computer- en typevaardigheden. Je hebt ervaring met diverse applicaties. Zoals Mitell, obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams, Outlook.

Zowel in teamverband als zelfstandig werken gaat je goed af. Je bent verder flexibel, nauwkeurig en resultaatgericht. Werken met pieken in werkbelasting gaan je goed af. Je kunt snel schakelen van de ene vraag naar de andere en weet informatie snel te vinden.

Door de tijdelijkheid van de periode is er geen ruimte om een ontwikkeltraject aan te bieden. Voorwaarde voor deze functie is dat je enkele jaren werkervaring hebt binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC, kanaal telefonie/social media.

De Eisen

  • Kandidaat heeft ervaring opgedaan binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC. Dit moet blijken uit de CV.

De Wensen

  • Kandidaat is digitaal vaardig en is bekend met verschillende Social Media kanalen. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met diverse applicaties zoals Mitell, obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams en Outlook. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat kan omgaan met weerstand, snel schakelen en weet kalm en vriendelijk te blijven.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden, is mondig en taalvaardig. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox