Gemeente Tiel

Medewerker kcc

Gemeente Tiel

De opdracht­omschrijving

Jij bent flexibel, klantgericht en daadkrachtig. Daarnaast weet jij als geen ander de vraag achter de vraag te achterhalen zodat je de inwoner op de juiste wijze kunt verwijzen. Ga jij de nieuwe stem aan de telefoon worden?

Tijdelijke medewerker telefonisch Klant Contact
                           (24/36 oproep/inhuur, tijdelijk) Minimaal 24 uur per week | Tiel
                                   Oproepbasis, wekelijks wisseling van werkdagen


De gemeente Tiel stemt haar dienstverlening steeds goed af op datgene wat de inwoner aangeeft nodig te hebben. We luisteren en zorgen dat deze signalen op de juiste plek komen.

Jouw werkzaamheden
Je werkzaamheden bestaan uit het te woord staan van burgers aan de telefoon en alle andere kanalen zoals bijvoorbeeld email. In elke contactvorm beantwoord je zoveel mogelijk zelf de vragen die de inwoners hebben. Heeft de inwoner vragen waarop je het antwoord schuldig moet blijven, dan probeer je de vraag achter de vraag te achterhalen, zodat een goede verwijzing en een warme overdracht naar een collega plaats kan vinden.

Het doel is de dienstverlening zo toegankelijk, laagdrempelig, klantvriendelijk en efficiënt mogelijk te laten verlopen.

Waar kom je te werken
Je werkt binnen een enthousiast en gedreven, zelfregelend team van 8 medewerkers die alles in het werk stellen om de burger in een keer goed te helpen met hun vraag, klacht of als dat niet mogelijk is in een keer goed door te verwijzen.
Het team ontvangst maakt onderdeel uit van de afdeling Inwoners. Binnen deze afdeling zijn in totaal ongeveer 50 collega’s werkzaam verdeeld over de teams Veiligheid, Publiekzaken, Communicatie en participatie en Wijkregie. De afdeling Inwoners staat voor continue verbetering van de dienstverlening en klantgerichtheid naar onze inwoners, bedrijven en instellingen

Voor de medewerker Klant Contact is het van belang te weten wat er speelt binnen de organisatie. Hierdoor worden de uren verdeeld over de dagen van de week en met elkaar geborgd in een rooster.

Wat breng jij mee?

  • Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau, en minimaal 2 jaar ervaring als KCC medewerker in een klantcontactcentrum bij een gemeente
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en een heldere telefoonstem
  • Je kunt goed luisteren, lastige gesprekken in goede banen leiden en je bent in staat om snel tot de kern van de zaak te komen
  • Je kunt meerdere werkzaamheden tegelijk doen (gesprek voeren, antwoord op de vraag opzoeken en registreren)
  • Je bent daadkrachtig, communicatief en proactief
  • Je bent flexibel (in te zetten op ma, di, wo, do van 8.30-16.30 en vrij van 8.30-12.00), ondernemend en je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.


Onze organisatie
De gemeente Tiel is volop in ontwikkeling. Hierbij staat de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instellingen centraal. Zo’n 280 collega’s werken samen in een informele en resultaatgerichte organisatie. Zij werken op basis van enthousiasme; ze zijn trots op Tiel. De gemeente Tiel is een aantrekkelijke werkgever. Er is ruimte voor eigen ideeën en initiatieven. Je krijgt mogelijkheden om te leren en kansen om je te ontwikkelen, zowel binnen je vakgebied als in je loopbaan. Ontwikkeling en opleidingen zijn bij ons net zo belangrijk als de koffie, een goed gesprek met je manager, steun van je collega’s en een prettige werkomgeving.
Verder kent de gemeente Tiel een jonge ambtenaren groep (Fris & Fruitig) die verbinding met alle jonge ambtenaren zoekt binnen de gehele organisatie.

Daarnaast is Tiel is een bruisende centrumgemeente die de regio veel wil én kan bieden. Een stad met vele voorzieningen en leuke evenementen. Denk o.a. aan Appelpop en het Fruitcorso. Prachtig verscholen in het Rivierengebied, maar van alle kanten makkelijk te bereiken zowel per auto als met openbaar vervoer. Een prachtige stad om in te wonen en te werken.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Beschikbaarbaarheid: Je bent flexibel (in te zetten op ma, di, wo, do van 8.30-16.30 en vrij van 8.30-12.00), ondernemend en je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
  • Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau, en minimaal 2 jaar ervaring als KCC medewerker bij een klantcontactcentrum
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en een heldere telefoonstem

De Wensen

  • Tijdens het verificatiegesprek worden de volgende punten getoetst: • Je kunt goed luisteren, lastige gesprekken in goede banen leiden en je bent in staat om snel tot de kern van de zaak te komen • Je kunt meerdere werkzaamheden tegelijk doen (gesprek voeren, antwoord op de vraag opzoeken en registreren) • Je bent daadkrachtig, communicatief en proactief

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox