Gemeente Soest

Medewerker kcc

Gemeente Soest

De opdracht­omschrijving

Organisatie
We vormen samen met 275 professionals onze organisatie. Ons doel is een toekomstbestendige organisatie te zijn en mee te bewegen met wat de samenleving nodig heeft. Dat vraagt om flexibele, lerende professionals en leidinggevenden die hen daarin stimuleren, faciliteren en de ruimte geven. Daarom staan onze medewerkers centraal; zij leveren de resultaten aan onze inwoners, ondernemers en bestuur. Werken aan een toekomstbestendig Soest doen we volgens onze drie kernwaarden: samen (met collega’s, bestuur, samenleving en partners), met vertrouwen in elkaar en daarbij leren we van de dingen die we doen en van onze omgeving. Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.

Opdracht
Wat ga je doen:
Elke dag is verschillend. In grote lijnen zoeken we je voor het volgende:

  • Je beantwoordt eerstelijns-vragen aan de telefoon, schriftelijk en via social media en je informeert over producten, regelingen, procedures, criteria, e.d.
  • Je beantwoordt en registreert de klantvraag en raadpleegt hiervoor meerdere tools en applicaties
  • Je vertaalt signalen van inwoners en ondernemers en zoekt naar een passend antwoord

Jouw houding en gedrag stralen het visitekaartje van de gemeente Soest uit. Jij bent het eerste (telefonische) aanspreekpunt voor onze inwoners en bent dus inhoudelijk goed op de hoogte van wat er binnen de gemeente speelt.

Competenties

  • Klantgericht;
  • Nauwkeurig;
  • Stressbestendig;
  • Enthousiast;
  • Proactief;
  • Flexibel;
  • Resultaatgericht;
  • Communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Doortastend;

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring als telefonist in een callcenter omgeving

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als KCC medewerker bij een gemeente
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in administratief secretariële richting
  • Aantoonbare werkervaring met de inzet van Social Media
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, aangetoond bondige motivatiebrief toegeschreven op de opdracht, geschreven door de kandidaat zelf

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox