Gemeente Roosendaal

Medewerker informatiebeheer

Gemeente Roosendaal

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat heeft specifieke kennis van archivering (blijkt uit de CV)
  • Kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek) Flexibel Resultaatgericht Klantgericht Zelfstandig Samenwerken
  • Kandidaat heeft een relevante (minimaal) MBO opleiding, bij voorkeur SOD1 (blijkt uit CV)
  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • De kandidaat heeft minimaal 1-3 jaar relevante recente werkervaring. Dit moet blijken uit CV.
  • Kandidaat heeft specifieke vakkennis van postregistratie, blijkt uit CV
  • De kandidaat heeft specifieke vakkennis van informatiebeheer, blijkt uit CV
  • De kandidaat heeft ervaring bij een gemeente/overheid (blijkt uit CV)

De Wensen

  • De kandidaat kan op de aangegeven startdatum startdatum voor het gevraagde aantal uren.
  • Aanwezigheid op kantoor op alle dagen van de week, thuiswerken is geen mogelijkheid

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten