Gemeente Wijk bij Duurstede

Medewerker Informatiebeheer

Gemeente Wijk bij Duurstede

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Wijk bij Duurstede is met bijna 24.000 inwoners een kleinere gemeente maar we zijn ‘groot genoeg om klein te blijven’. Dat betekent ook keuzes maken. We doen niet alles, maar kiezen vooral bewust voor wat we wél doen. En we doen het samen. Met elkaar, in teams, in projecten, met ons bestuur en met collega’s in de regio. We doen ons werk in het midden van en mét de Wijkse samenleving. Er wordt ruimte gecreëerd voor meer verantwoordelijkheid en eigen initiatief. We zijn een ambitieuze informele organisatie met 140 professionele en betrokken medewerkers die volop kansen biedt om jouw kwaliteiten en talenten te benutten en ontwikkelen. 

Opdracht
Het team Informatiebeheer, dat bestaat uit 4 medewerkers, staat voor een uitdaging. Er is de afgelopen tijd veel gedaan om het Informatiebeheer te verbeteren én er moet nog veel gebeuren. Wij zoeken iemand die ons daarbij helpt. De focus van de opdracht ligt bij het schrijven van een collegevoorstel t.b.v. de implementatie MDTO en daarnaast bij het ondersteunen bij het implementeren van zaakgericht werken. Door de informatiestroom binnen processen beter inzichtelijk te maken, willen we beter grip krijgen op die informatiestromen en het beheer van de informatie in de organisatie. Door de teamgerichte aanpak hopen we ook de zichtbaarheid van informatiebeheer binnen de organisatie te verbeteren.

We zoeken iemand die communicatief vaardig is, zelfstandig kan werken en die het leuk vind om bij het opstellen van de plannen de kartrekker te zijn. Ook is het fijn als je middels humor je soepel door de organisatie weet te bewegen.

Competenties
- Zelfstandig
- Communicatief vaardig
- Initiatiefrijk
- Gestructureerd
- Humor

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker informatiebeheer bij een gemeente
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Kandidaat is beschikbaar per uiterlijk maandag 2 oktober 2023 voor 32 uur per week;
  • Aantoonbare werkervaring met MDTO (Metagegevens voor Duurzaam Toegankelijke Overheidsinformatie)

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar op het gebied van informatiemanagement bij een overheidsorganisatie
  • Een afgeronde opleiding op minimaal wo bachelor niveau
  • Aantoonbare kennis en/of werkervaring met I-Navigator
  • Een afgeronde opleiding op het gebied van informatiemanagement

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox