Gemeente Rotterdam
max €85 per uur
Zuid-Holland
16 uur per week
01 juli 2023
01 juni 2023
Jouw functie
Jouw functie bestaat uit het vooruit helpen in ons zaaksysteem Business Central 2018 van collega gebruikers en klanten. Business Central is een product van Microsoft waar de afgelopen jaren maatwerk specifiek voor subsidies aan is toegevoegd. Het zaaksysteem wordt landelijk gebruikt voor het uitvoeren van Europese subsidieprogramma’s door 4 regios. Elke regio bestaat uit verschillende overheidsorganisaies zoals gemeenten, provincies en programmabureau’s. Deze overheidsorganisaties werken met eigen processen en systemen. De uitdaging zit in het samenkomen van deze processen tot 1 gezamenlijk landelijk proces in een systeem wat ook kan samenwerken met andere systemen. Daarnaast krijg je te maken met de randvoorwaarde dat het systeem moet voldoen complexe wet -en regelgeving voor Europese subsidieprogramma’s.
Het zaaksysteem bestaat uit een mijn-omgeving waar klanten subsidie aanvragen en een backoffice waarin de subsidieaanvragen worden beoordeeld. Je voert het functioneel beheer uit en verricht taken op het gebied van eerste lijn werkzaamheden. Je bent daarbij verantwoordelijk voor het inrichten van het systeem en je maakt onderdeel uit van een helpdesk die telefonisch en per e-mail bereikbaar is. Collega gebruikers en klanten kunnen contact met je opnemen bij incidenten en foutmeldingen. Je lost deze foutmeldingen zelfstandig op en wanneer dat niet lukt zet je de foutmelding door naar de softwarebouwer (de 2e lijn). Wanneer je een oplossing hebt zorg je ervoor dat je deze test en stel je een testverslag op. Verder ben je verantwoordelijk voor het opstellen en up to date houden van gebruikershandleidingen. Tevens werk je mee aan projecten waarbij gebruikersfunctionaliteit verbeterd wordt.
Jouw profiel
Als pro-actieve ICT helpdesk medewerker weet jij als geen ander wat nodig is om tot een oplossing te komen voor je collega gebruikers en klanten. Natuurlijk weet jij alles in goede banen te leiden, omdat je met een kritische blik kijkt naar de incidenten en foutmeldingen, deze foutmeldingen weet jij als geen ander op te lossen, je bent namelijk oplossingsgericht maar ook klantgericht richting de eindgebruikers. Je lost de foutmeldingen zelfstandig op, en weet te schakelen met de juiste personen wanneer dat nodig is. Uiteraard beschik jij ook over een flexibele instelling en ben jij communicatief vaardig in de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox