gemeente Utrecht

Medewerker Frontoffice burgerzaken

gemeente Utrecht

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Je bent per direct beschikbaar voor 24-36 uur over 5 dagen.
  • Je hebt aantoonbaar mbo+ werk- en denkniveau
  • Je hebt recente opdrachten uitgevoerd op het gebied van Burgerzaken
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Je hebt kennis/ervaring met de volgende onderwerpen binnen het vakgebied Burgerzaken - Aanvragen/verstrekken reisdocumenten - Aanvragen/verstrekken rijbewijzen - Gegevensverstrekking - Verhuizingen - Emigratie - Opstarten adresonderzoek
  • Je hebt ervaring met Key2Burgerzaken en Portaal

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten