Gemeente Houten

Medewerker frontoffice burgerzaken

Gemeente Houten

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Houten is onderdeel van de stadsregio Utrecht en in de laatste decennia uitgegroeid tot een middelgrote stad van 50.000 inwoners. Stedelijk van karakter in het centrum en dorps in de mooie en rustige woonwijken en de drie kleine kernen ’t Goy, Schalkwijk en Tull en ’t Waal. Behalve dat Houten mooi, groen, veilig en landelijk gelegen is, kent de gemeente ook veel sociale, culturele en economische activiteit. Deze kenmerken vormen samen de kracht en de kwaliteit van Houten.
Dat maakt ook dat wij als organisatie goed zijn in het combineren van denken en doen. Schouders eronder en aan de slag is ons motto. In korte tijd kunnen we goede resultaten boeken. Landelijke en regionale ontwikkelingen en eigen ambities worden opgepakt door voortdurend op zoek te gaan naar nieuwe oplossingen en manieren van werken. Innoveren en experimenteren helpen ons in het realiseren van onze ambities. We zoeken hiervoor actief de samenwerking met elkaar, collega’s, inwoners, ondernemers en partners. Een setting waardoor het fijn werken is in Houten. De platte structuur van de organisatie, met 12 samenwerkende teams, geeft veel ruimte voor eigen initiatief, eigenaarschap en persoonlijke ontwikkeling.

Opdracht/werkzaamheden
Dit jaar krijgen wij te maken met een groot aantal aanvragen reisdocumenten. De oorzaak hiervan is dat de eerste lichting reisdocumenten die 10 jaar geldig waren dit jaar verloopt. Wij zoeken daarom collega’s voor de balie Burgerzaken die ons team tot 1 september 2024 willen versterken voor 20-24 uur per week.

Als medewerker frontoffice Burgerzaken ben je het gezicht van de gemeente. Je hebt er plezier in om  onze inwoners deskundig en vriendelijk te helpen. Je neemt aanvragen reisdocumenten, rijbewijzen, VOG en uittreksels in behandeling.

Competenties

  • Nauwkeurig
  • Integer
  • Stressbestendig
  • Communicatief vaardig
  • Klantvriendelijk
  • Verantwoordelijk
  • Collegiaal

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in ieder geval de woensdag, overige dagen in overleg (hybride werken is niet mogelijk).

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 3
  • Een afgeronde opleiding op het gebied van burgerzaken Basiskennis Burgerzaken/module rij- en reisdocumenten
  • Aantoonbare werkervaring bij een gemeente

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van Burgerzaken en Burgerlijke Stand
  • Kandidaat is in ieder geval beschikbaar op de woensdag
  • Aantoonbare werkervaring met Centric Burgerzaken
  • Kandidaat is beschikbaar per uiterlijk 2 april 2024 voor minimaal 20 uur per week voor de gehele duur van de opdracht (1 september 2024)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox