Binnen het domein Bedrijfsvoering, team Financiën, zoekt de gemeente Buren tijdelijke vervanging van de huidige medewerker die in verband met de implementatie van een nieuw financieel systeem (Key2 Financiën ) wordt vrijgesteld van zijn werkzaamheden.
De werkzaamheden bestaan hoofdzakelijk uit:
- Applicatiebeheer huidig pakket Civision Middelen;
- Journaalposten uit applicaties van andere vakafdelingen inlezen;
- Memoriaalboekingen verwerken;
- IV3 verantwoording, inclusief Sisa (o.a. aanleveren CBS);
- Ondersteuning debiteuren- en crediteurenadministratie;
- Interne controle op boekingen bankafschriften.
- Ondersteuning ten behoeve van opstellen van de begroting 2026 denk hierbij aan:.
- Actualiseren van staat C,
- Actualiseren staat van langlopende geldrekeningen
- Actualiseren staat van gewaarborgde geldleningen
- Opstellen van de balans
- Regievoering op BTW-zaken, zoals BTW/Bfc aangiftes inclusief controles en memoriaalboekingen;
- Regievoering op maandelijks beoordelen en opschonen van tussenrekeningen
- Ervaring met (implementatie) Key2Finance
Wat ga je doen?
- Je bent verantwoordelijk voor een degelijke uitvoering van de werkzaamheden;
- Je fungeert mede als aanspreekpunt voor de collega’s van financieel beheer;
- Je stemt je werkzaamheden af met de adviseur financieel beheer.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.