Gemeente Rotterdam

Medewerker Financiële administratie

Gemeente Rotterdam

De opdracht­omschrijving

Waar ben jij van?

Jij bent van het efficiënt werken en vindt het leuk te onderzoeken en te analyseren. Je werkt planmatig en kan goed schakelen tussen verschillende systemen die jij je snel eigen maakt!

Jouw functie

Wij zoeken een financieel medewerker die bekend is met applicaties zoals Sorga, de bestelmodule, en Gidso. Het is van belang dat je als betrokkene analytisch vermogen hebt, snel verbanden kan leggen, accuraat en cijfermatig bent en kunt werken in teamverband maar ook zelfstandig. Vanuit de gemeente is de verwachting dat er niet veel geïnvesteerd hoeft te worden in de aangeboden kandidaat en dat hij/zij in vrij korte tijd mee kan draaien in het team. Dat de kandidaat tijd nodig heeft om te wennen aan het team, om bekend te raken met de systemen en processen begrijpen we en daarin bieden we benodigde ondersteuning en begeleiding.

Je werkt nauw samen met zorgprofessionals van de afdelingen Wijkteams, de WMO, Stedelijke zorg en met zorgaanbieders. Burgers melden zich bij de Gemeente met vragen en verzoeken tot het corrigeren van hun eigen bijdrage. Deze komen binnen via de algemene mailbox. Vanuit de CAK -portal worden wekelijks alle bezwaarschriften binnen gehaald en verdeeld tussen jou en je collega’s. Alle posten dienen binnen de gestelde termijn van 10 weken beoordeeld en afgehandeld te zijn. Het onderzoek vindt plaats in de systemen, Sorga, Gidso, Bestelmodule en het berichtenverkeer tussen gemeente en zorgaanbieder.

Jouw profiel

Je werkt planmatig en structureert je eigen werk, stelt prioriteiten, maakt een planning met realistische doelen en behoudt het overzicht. Jij kan goed omgaan met werkdruk en krijg je energie van het onderzoeken en afhandelen van alle verzoeken. Het is van belang dat je analytisch vermogen hebt, snel verbanden kan leggen, accuraat en cijfermatig bent. Daarnaast werk je op een accurate manier en je hebt oog voor het resultaat. Je bent communicatief sterk en weet als geen ander hoe het is om onder tijdsdruk je werk af te krijgen. Je werkt in een dynamisch werkomgeving en je hebt een flexibele instelling. Je kan goed schakelen tussen systemen en informatiestromen en bent bereid je in te zetten op verschillende werkzaamheden. Verder beschik je over goede advies- en communicatieve vaardigheden en ben je organisatiebewust.

 

De Eisen

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding;
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring met 1 van de volgende programma’s: Gidso, Bestelmodule en/of Sorga in de afgelopen 5 jaar;
  • Je hebt werkervaring met Microsoft Office.

De Wensen

  • Je hebt werkervaring met het systeem BRP (Basisregistratie Personen);
  • Je hebt administratieve of financiële werkervaring bij een zorgaanbieder werkzaam in de WMO;
  • Je hebt een afgeronde hbo-bachelor opleiding.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
17 juli 2025 om 05:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox