Gemeente Roosendaal

Medewerker financiële administratie activa, reserves en voorzieningen

Gemeente Roosendaal

De opdracht­omschrijving

Roosendaal is op zoek naar een
Medewerker financiële administratie Activa, Reserves en Voorzieningen 24 uur per week
“Een nauwkeurige collega die met een scherp oog de financiële administratie van de gemeente Roosendaal ondersteunt!” Jouw nieuwe opdracht
Als medewerker financiële administratie heb je inzicht in de financiële administratie en de opzet hiervan binnen de gemeente Roosendaal. Zo ben je verantwoordelijk voor de correcte administratieve verwerking van de financiële mutaties m.b.t. de activa en reserves en voorzieningen in de te onderscheiden producten van de planning en control- cyclus. In dit verband behoort tevens tot je takenpakket het samenstellen van de specifieke begrotingsbijlage Actualisatie reserves en voorzieningen. Daarnaast houd je je bezig met de screening en invoering in het financieel systeem van de vastgestelde begrotingswijzigingen.
Verder voer je interne controles uit binnen de financiële administratie en lever je gegevens aan ten behoeve van de periodieke accountantscontrole. Je werkt in deze functie veel samen met de financieel ondersteuners, financieel adviseurs en je collega's van de financiële administratie

Jouw kracht
Uiteraard ben je heel nauwkeurig in het vastleggen van gegevens. Ook het analyseren van financiële gegevens gaat je heel goed af. Je werkt graag samen met anderen en anderen werken graag samen met jou. Je bent in staat om goed te schakelen tussen verschillende afdelingen en bent de vraag vaak al voor. Je weet vervolgens goed door te vragen en kritisch te zijn op het moment dat het nodig is. Problemen zie je als een uitdaging en je houdt ervan om deze op te lossen. Je beschikt over gedegen financiële kennis en hebt een afgeronde relevante Mbo-opleiding. Boekhoudkundig inzicht gaat je zeker helpen in deze functie. Daarnaast kan je goed overweg met ICT systemen

De Eisen

  • De kandidaat heeft relevante werkervaring binnen een gemeente (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft minimaal een MBO-diploma in een economische of administratieve richting (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft de volgende competenties (blijkt uit gesprek): Proactief en initiatiefrijk Resultaatgericht Samenwerken Zelfstandig
  • De kandidaat heeft specifieke vakkennis van BBV, Activa, Reserves en Voorzieningen (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft minimaal 3-4 jaar relevante werkervaring (blijkt uit een CV)

De Wensen

  • In verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties: Is de kandidaat die u presenteert bij uw bureau in dienst of, indien u zelf als ZZP’er inschrijft, bent u bereid deze opdracht op basis van een modelovereenkomst te vervullen ?
  • De kandidaat is in staat om op de gevraagde startdatum te starten voor het aantal uren
  • Het tarief is incl. reiskosten, parkeerkosten, verblijfskosten. Er is geen parkeergelegenheid op eigen terrein. Er dient een VOG niet ouder dan 2 maanden voor een vergelijkbare functie te worden overlegd of deze dient te worden aangevraagd.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox