Gemeente Dronten

Medewerker Debiteurenbeheer uitkeringenadministratie

Gemeente Dronten

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving
Vanwege personele wisselingen zijn er achterstanden ontstaan op de debiteurenadministratie. Inmiddels zijn er twee nieuwe medewerkers (voor samen 32 uur) aangesteld, maar die hebben nog niet voldoende kennis en ervaring om de achterstanden zelfstandig weg te werken en nieuwe vorderingen aan te maken. We zoeken dus een ervaren medewerker debiteurenbeheer (bij voorkeur met Centric / Suite ervaring), die de achterstanden kan helpen wegwerken en het leuk vindt om zijn of haar kennis over te dragen op anderen. Vooralsnog gaat het om een opdracht van drie maanden voor twee dagen per week.

Het takenpakket:

  • Het beheren van debiteurenadministratie:
    • Het controleren en fiatteren van herberekeningen;
    • Het aanmaken van debiteurendossiers en verplichtingen;
    • Het boeken van ontvangsten, vorderingen, debiteurenbetalingen;
    • Het beantwoorden van vragen met betrekking tot openstaande vorderingen;
    • Beslagleggingen van derden en inhoudingen bestuursrechtelijke zorgverzekeringspremie.
  • Incasso op openstaande vorderingen en boetes:
    • Sturen van brieven betalingsverplichting;
    • Telefonische incasso;
    • Het berekenen van de afloscapaciteit;
    • Betalingsregelingen maken;
    • Aanmaningen en dwangbevel versturen;
    • Beslag leggen op het inkomen.
  • Het signaleren van knel- en verbeterpunten.


Competenties en vaardigheden

  • Mbo met ruime aanvullende kennis en/of ervaring op het vakgebied ;
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt kennis van de Participatiewet, de IOAW en IOAZ;
  • Je hebt affiniteit met cijfers;
  • Je bent administratief sterk onderlegd;
  • Je bent van nature accuraat en gestructureerd;
  • Je bent open en toegankelijk en collegiaal.

Eisen:

  • Op cv aantoonbaar minimaal een Mbo-opleiding.
  • Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring opgedaan als medewerker debiteurenbeheer bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar.

Wensen:

  • Je hebt kennis van en ervaring met Suite Werk en Inkomen;

 

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring opgedaan als medewerker debiteurenbeheer bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar.
  • Op cv aantoonbaar minimaal een Mbo-opleiding.
  • De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er. Kandidaten die voor deze opdracht in aanmerking willen komen, dienen een overeenkomst met loonuitbetaling te hebben via een detacheringsbureau of adviesbedrijf, die dan de offerte indient. Bemiddeling is onvoldoende.* * Dit criterium dient naar waarheid ingevuld te worden. Indien blijkt dat dit niet zo is, wordt de opdracht per direct beëindigd.Keuzemogelijkheden Ja, kandidaat heeft een overeenkomst/of is gedetacheerd (0 Punten)Nee (0 Punten)

De Wensen

  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met Suite Werk en Inkomen.KeuzemogelijkhedenJa (5 Punten)Nee (0 Punten)
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. Je hebt affiniteit met cijfers; Je bent administratief sterk onderlegd; Je bent van nature accuraat en gestructureerd; Je bent open en toegankelijk en collegiaal.KeuzemogelijkhedenUitstekend (20 Punten)Goed (10 Punten)Voldoende (5 Punten)Onvoldoende (0 Punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox