De Ronde Venen

Medewerker burgerzaken

De Ronde Venen

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Gemeente De Ronde Venen werkt continu aan een klantgerichte en flexibele organisatie. In onze organisatie is er ruimte om jouw professionaliteit te laten zien. Het team Burgerzaken bestaat uit 12 collega’s, die samen met de collega’s van het KCC een team vormen. Dit team zorgt voor de dagelijkse contacten met de inwoners. Samen met 12 collega’s ben je verantwoordelijk voor de werkzaamheden van het team burgerzaken.

Een belangrijk uitgangspunt voor het team Burgerzaken is het klantgericht denken. De dienstverleningsbehoefte van inwoners, bedrijven en instellingen staat centraal. En het is de ambitie om zo goed mogelijk aan deze behoefte te voldoen. Onder zo goed mogelijk verstaan wij:

  • Kwaliteit: de vragen en aanvragen deskundig afhandelen, dienstverlening van goede kwaliteit.
  • Service: een hoog serviceniveau en een toegankelijke overheid.
  • Snelheid: de vraag wordt zo spoedig mogelijk afgehandeld en de klant krijgt een goed inzicht.

Opdracht
Als baliemedewerker burgerzaken in de gemeente De Ronde Venen werk je aan de Frontoffice.
Taken zijn o.a.:

  • Aanvragen/uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen en overige baliewerkzaamheden
  • Verstrekken van uittreksels BRP
  • Verwerken van verhuizingen
  • Aan de balie geef je informatie en advies aan onze klanten
  • Je beoordeelt alle gegevens op juistheid, volledigheid en eventuele document of identiteitsfraude

Competenties

  • Dienstverlenend handelen;
  • Resultaatgericht handelen;
  • Verantwoordelijkheid nemen/ eigenaarschap nemen;
  • Inlevingsvermogen;
  • Oplossingsgericht;
  • Zorgvuldig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 10 maart 2023 tussen 09.00 uur en 12.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 9 maart 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Aantoonbare werkervaring als Baliemedewerker Burgerzaken;
  • Aantoonbare kennis van iBurgerzaken;
  • Het werken zal op locatie Mijdrecht plaatsvinden;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met iBurgerzaken;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Baliemedewerker Burgerzaken;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox