Gemeente Wijk bij Duurstede

Medewerker burgerzaken

Gemeente Wijk bij Duurstede

De opdracht­omschrijving

Opdracht
Als medewerker Burgerzaken in de gemeente Wijk bij Duurstede werk je zowel aan de balie (frontoffice) als aan de backoffice. Inwoners en ondernemers kunnen bij jou terecht voor het aanvragen van verschillende producten en diensten. Denk hierbij aan paspoorten, uittreksels, rijbewijzen, verhuizen en geboorteaangiften.

Dit betekent dat je in de praktijk:

  • informatie verstrekt over producten, regelingen en procedures;
  • beoordeelt en in behandeling neemt de aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen en afschriften uit de gemeentelijke basisadministratie;
  • beoordeelt en in behandeling neemt de aangiften met betrekking tot verhuizing, naamgebruik, verklaring omtrent het gedrag en geheimhouding;
  • aanvragen voor afschriften van aktes van de burgerlijke stand beoordeelt en in behandeling neemt.

Competenties

  • Inlevingsvermogen
  • Zorgvuldig
  • Dienstverlenend
  • Oplossingsgericht
  • Verantwoordelijk
  • Flexibel

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat is beschikbaar per uiterlijk 12 februari 2024 voor minimaal 16 uur per week;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker Burgerzaken;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Een afgeronde vakopleiding BOBZ;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker burgerzaken; tot 1 jaar werkervaring; (0 pt) vanaf 1 jaar tot 3 jaar; (20 pt) vanaf 3 jaar tot 5 jaar; (35 pt) vanaf 5 jaar en meer werkervaring. (50 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox