Gemeente Capelle aan den IJssel
geen max tarief
Noord-Brabant
32 uur per week
01 mei 2021
01 oktober 2021
Wat vragen wij?
Je bent bekend met alle processen van de burgerlijke stand. Aan de balie handel je alle geboorte- en overlijdensaangiften af, je maakt afschriften van de akten en maakt de akte van erkenning op bij ongeboren vrucht en bestaande kinderen. Je weet waar je de informatie kan vinden en hebt recente kennis van de relevante wet- en regelgeving rondom burgerlijke stand (o.a. IPR) en weet dit ook toe te passen.
In de backoffice handel je de klantvragen af die via de e-mail of telefonisch binnen komen. Je bent in staat om alle voorkomende latere vermeldingen te plaatsen. Voor de collega’s van burgerlijke stand ben je de vraagbaak. Je bent flexibel en ziet verbanden tussen de burgerlijke stand en de basisregistratie personen.
Je bent flexibel inzetbaar en beschikt over minimaal 5 jaar ervaring met complexe burgerlijke stand casuïstiek. Je hebt ervaring met Key2Burgerzaken van Centric, MS office en JCC afspraken.
Opleiding: BABZ, IPR, HBO werk- en denkniveau.
Datum verificatiegesprekken;
Vrijdag 23-04-2021
Flexibel in te delen. Uiteraard in overleg.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox