Gemeente Capelle aan den IJssel

Medewerker burgerlijke stand

Gemeente Capelle aan den IJssel

De opdracht­omschrijving

 

Wat vragen wij?

Je bent bekend met alle processen van de burgerlijke stand. Aan de balie handel je alle geboorte- en overlijdensaangiften af, je maakt afschriften van de akten en maakt de akte van erkenning op bij ongeboren vrucht en bestaande kinderen. Je weet waar je de informatie kan vinden en hebt recente kennis van de relevante wet- en regelgeving rondom burgerlijke stand (o.a. IPR) en weet dit ook toe te passen.

In de backoffice handel je de klantvragen af die via de e-mail of telefonisch binnen komen. Je bent in staat om alle voorkomende latere vermeldingen te plaatsen. Voor de collega’s van burgerlijke stand ben je de vraagbaak. Je bent flexibel en ziet verbanden tussen de burgerlijke stand en de basisregistratie personen.

Kandidaatomschrijving

Je bent flexibel inzetbaar en beschikt over minimaal 5 jaar ervaring met complexe burgerlijke stand casuïstiek. Je hebt ervaring met Key2Burgerzaken van Centric, MS office en JCC afspraken.

Opleiding: BABZ, IPR, HBO werk- en denkniveau.

Interviewplanning

Datum verificatiegesprekken;

Vrijdag 23-04-2021

Toelichting op rooster

Flexibel in te delen. Uiteraard in overleg.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is flexibel inzetbaar.
  • De kandidaat heeft een HBO werk- en denkniveau.
  • De kandidaat heeft de een van de volgende opleidingen: BABZ, IPR
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring met complexe burgerlijke stand casuïstiek

De Wensen

  • De kandidaat heeft ervaring met Key2Burgerzaken en andere systemen
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">tijdens het interview gaan we toetsen op werkervaring en kennis/opleidingen die noodzakelijk is bij de uitvoering van de opdracht.
  • De kandidaat heeft 5 jaar ervaring met complexe burgerlijke stand casuïstiek
  • De kandidaat is bekend met alle processen van de burgerlijke stand

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox