Gemeente Rotterdam

Medewerker bedrijfsvoering

Gemeente Rotterdam

  • max €62 per uur

  • Zuid-Holland

  • 36 uur per week

  • Directie
  • 01 oktober 2024

  • 31 maart 2025

De opdracht­omschrijving

Jouw functie

Als medewerker bedrijfsvoering bij de afdeling S&O vervul je een flexibele bedrijfsvoeringsrol. Hieronder vallen de volgende aandachtsgebieden; financien, externe inhuur, applicatiebeheer en planning. Jouw primaire aandachtsgebied is financien, maar dit kan verbreden bijvoorbeeld bij een opschaling. Voor Finance ligt je focus op het maken bestelaanvragen, het doen van ontvangstboekingen en het achterhalen van de oorzaak van factuurblokkades en deze oplossen. Je zult je daarom bewegen tussen de afdelingen crediteuren, inkoop en het primaire proces van de GGD Rotterdam Rijnmond (GGD RR). Samen met je collega’s zorg je dat de verschillende kosten, met de juiste onderbouwing in de boeken landen en dat dit proces steeds soepeler gaat verlopen.

Jouw profiel

Jij bent een aanpakker die zich thuisvoelt in een dynamische omgeving. Je houdt van precies werk en je bent niet vies van administratieve werkzaamheden. Het lukt jou ten alle tijden het overzicht te bewaren. Je schakelt moeiteloos tussen de verschillende werkzaamheden en als je ruimte voor verbetering ziet pak je daar een actieve rol in. Het werken bij een centraal bedrijfsvoeringsteam brengt de nodige hectiek met zich mee; toch weet jij je hoofd koel te houden. Vanzelfsprekend ben je communicatief vaardig.

De Eisen

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding in een financiele richting;
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met procesverbeteringen binnen een bedrijfsvoeringomgeving, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.

De Wensen

  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Oracle, specifiek bestellen tot betalen, opgedaan in de afgelopen 3 jaar;
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente met meer dan 250.000 inwoners, opgedaan in de afgelopen 3 jaar;
  • Je hebt aantoonbare kennis over het voeren van een verplichtingenadministratie, opgedaan vanuit werkervaring;
  • Je hebt aantoonbare kennis en vaardigheid in Excel (draaitabellen, formules als: verticaal zoeken, gecombineerde als formules) opgedaan vanuit werkervaring.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox