Gemeente Dalfsen
geen max tarief
Overijssel
8 uur per week
19 december 2024
19 maart 2025
Organisatie
De Gemeente Dalfsen, gelegen aan de oevers van de Overijsselse Vecht, is een plattelandsgemeente met ongeveer 30.000 inwoners. Met de grootste kernen Dalfsen, Nieuwleusen, Lemelerveld, Oudleusen en Hoonhorst, beslaat de gemeente een uitgestrekt buitengebied en is het een actieve deelnemer binnen de Regio Zwolle. Daarnaast is Dalfsen lid van de P10, het samenwerkingsverband van grote plattelandsgemeenten, en van de Talentenregio.
Dalfsen staat bekend als een veelzijdige gemeente met een uitstekende leefomgeving. In 2023 heeft het CBS vastgesteld dat de inwoners van Dalfsen de gelukkigste van Nederland zijn, iets waar wij enorm trots op zijn. De gemeente hecht veel waarde aan duurzaamheid en een goede woon-, werk- en leefomgeving. Samenwerken is de kracht van onze organisatie.
Bij de gemeente Dalfsen werken circa 300 betrokken en bevlogen medewerkers die dagelijks bijdragen aan het welzijn van onze inwoners. Onze organisatie voegt waarde toe door effectieve samenwerking, zowel intern als extern, met oog voor de veranderende samenleving. Werken bij Dalfsen betekent deel uitmaken van een hecht team dat samen voor elkaar klaar staat.
Opdracht
De gemeente Dalfsen is op zoek naar een enthousiaste en gedetailleerde Medewerker BAG voor extra ondersteuning van onze BAG beheerder. Het betreft een functie voor 8 uur per week.
Over de functie:
Als Medewerker BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen) ben je dagelijks bezig met de informatiehuishouding van de gemeente Dalfsen. Je werkt nauw samen met de BAG beheerder en ondersteunt deze bij diverse taken om de kwaliteit van onze gegevens te waarborgen.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Verwerken van vergunningsaanvragen;
- Verwerken van genomen besluiten;
- Maken en verwerken van huisnummerbesluiten;
- Verwerken van terugmeldingen;
- Verwerken van bouwstart- en gereedmeldingen;
- Onderhouden van contact met inwoners en bedrijven;
- Uitvoeren van overige (kwaliteits-)controle taken
Systemen en applicaties:
Je werkt voornamelijk met de volgende systemen:
Let op: Inhoudelijke kennis van de BAG en de genoemde taken is belangrijker dan kennis van de specifieke applicaties. Mocht je de applicaties niet kennen, dan nodigen we je ook uit om te reageren.
Wij zoeken:
- Iemand met een nauwkeurige en gestructureerde werkstijl;
- Iemand die goed kan samenwerken en communiceren;
- Ervaring met of kennis van BAG-gerelateerde werkzaamheden is een pre;
- Flexibiliteit en een proactieve houding
Competenties
- Accuraat;
- Proactieve houding;
- Iemand met een nauwkeurige en gestructureerde werkstijl;
- Iemand die goed kan samenwerken en communiceren;
- Ervaring met of kennis van BAG-gerelateerde werkzaamheden is een pre;
- Flexibiliteit en een proactieve houding
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 20 december 2024 vanaf 10.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 19 december 2024 in de middag bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox