Gemeente Land van Cuijk
max €70 per uur
Noord-Brabant
24 uur per week
01 juni 2022
31 augustus 2022
Opdrachtomschrijving
Je beheert de specifieke administraties en regelingen op het gebied van de WMO en Jeugdwet. Berichtenverkeer, het controleren van invoergegevens, administratief afhandelen van consulentenvragen, verzorgen van beschikkingen zijn onderdeel van jouw dagelijkse werkzaamheden. Ook kun je je bezig houden met mutaties, het invoeren van gegeven, het behandelen van informatieverzoeken, en diverse andere administratieve werkzaamheden.
Samen met leveranciers stem en sluit jij verschillende administratieve en financiële processen, zoals leveringen en invoering en verwerking van facturen, af. Daarnaast controleer jij die facturen en houd je budgetten bij.
Kennis, ervaring en kunnen werken met Suite Sociaal Domein is een vereiste.
Je werkt samen met een team van professionals waarmee je er samen voor zorgt dat de backoffice van het sociaal domein goed functioneert.
We zoeken kandidaten die over goede analytische en communicatieve vaardigheden beschikken, en een goed inlevingsvermogen. Je kunt goed samenwerken met interne en externe partijen, en ook zelfstandig werken. Je bent nauwkeurig en je bent stressbestendig. Je hebt aantoonbare werkervaring met Suite Sociaal Domein.
25 mei 2022
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox