Gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel

Medewerker Backoffice Servicedesk (facilitair)

Gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Ervaring met een Facility Managementsysteem. (blijkt uit cv en/of motivatiebrief)
  • Minimaal twee jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen Facility Management in de afgelopen 5 jaar. (blijkt uit cv)
  • De kandidaat heeft een opleiding HBO Facility Management behaald. (blijkt uit cv)
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • In het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 21 juni 2021 tot en met 21 september 2021 voor minimaal 32 uur en maximaal 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel twee keer drie maanden worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De gesprekken vinden plaats op 17 juni a.s. via MS Teams. We vragen hier rekening mee te houden.

De Wensen

  • De kandidaat heeft werkervaring bij een gemeente.
  • De kandidaat heeft ervaring in het begeleiden van medewerkers bij het doorvoeren van verandering binnen een servicedesk.
  • De kandidaat heeft werkervaring op het gebied van applicatiebeheer binnen Topdesk.
  • De kandidaat heeft werkervaring met TopDesk.
  • De kandidaat verstaat Fries. (blijkt uit cv en/of motivatiebrief)
  • De kandidaat heeft ervaring op het gebied van inkoop van kantoorartikelen en eventuele andere facilitaire doeleinden. (blijkt uit cv en/of motivatiebrief)
  • De kandidaat heeft ervaring in het bedenken en adviseren van nieuwe werkwijzen binnen de facilitaire servicedesk. (blijkt uit cv en/of motivatiebrief)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten