Gooise Meren

Logistiek projectmanager gemeentewerven

Gooise Meren

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
We zoeken een logistiek manager die de logistieke processen rond de gemeentewerf organiseert en op orde brengt. We verwachten als resultaat een advies over de wijze waarop we de logistieke processen op de gemeentewerven inrichten. Tijdens het uitvoeren van de opdracht zal de logistiek manager ook de werfbeheerder ad interim moeten adviseren en ondersteunen.

Belangrijkste onderdelen uit de opdracht zijn:

 Opzetten tractie/ wagenpark

  • Updaten en werkwijze vanuit Topdesk
  • Implementatie elektrificatie werven

Middelen beheer

  • Keuringen
  • Reparaties
  • Vervangingen
  • Bestellingen

Inrichting werflocaties

  • Voorraadbeheer op de werven
  • Onderhoud
  • Wervenplan
  • Afvalstromen
  • Toegangsbeheer

Bedrijfskleding/ PBM’s

  • Jaarlijkse check volledigheid/echtheid
  • Contactpersoon Mauritz
  • Keuringen PBM
  • Adviserende/signalerende rol

Winterdienst

  • Verantwoordelijk voor de alle ingezette middelen
  • Uitbreiding/aanpassing tractie
  • Onderhoud Silo

Overige

Sleutelbeheer werven

  • Aanspreekpunt werflocaties
  • Rol besteller/ leveringsbewaker Finsy

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

De Wensen

  • 4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als logistiek manager binnen een gemeentewerf (30 punten);
  • 5. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van logistiek (20 punten);
  • 6. Aantoonbare werkervaring / kennis van Topdesk (10 punten);
  • 7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het inrichten van logistieke processen (40 punten).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox