Gemeente Berkelland

Kwartiermaker vastgoed

Gemeente Berkelland

De opdracht­omschrijving

Gemeente Berkelland
Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact én werkt samen met nuchtere en gezellige collega’s. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer?

Bij ons ervaar je ruimte

  • Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving.
  • Je krijgt veel vrijheid. wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je privé- en werkleven in balans zijn.
  • Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je écht zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker!
  • Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek.
  • Betrokken, behulpzaam én bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.

Opdracht
De basis wat betreft vastgoedbeheer is in de gemeente Berkelland niet op orde. Het ontbreekt aan sturing, informatie is versnipperd of niet beschikbaar, processen zijn niet ingericht en het ontbreekt aan beleid en kaders. In de rol van kwartiermaker heb jij de opdracht een cluster vastgoedbeheer te vormen en de basis op orde te brengen. Het resultaat van de opdracht is:

  • Een bemenst (sub)team vastgoed en gebouwen
  • Omschrijving van rollen, taken en verantwoordelijkheden
  • Procesomschrijvingen
  • Beleidskaders en spelregels
  • Met informatie gevulde en aan elkaar gekoppelde systemen
  • Analyse over voldoen aan wet- en regelgeving

 De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. 

Competenties

 

    • ondernemend, resultaatgericht, gedreven en enthousiast
    • in staat collega’s mee te nemen
    • goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
    • politiek sensitief

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma, di woe, don, vrij in overleg

 

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als kwartiermaker en/of leidinggevende bij een overheidsinstelling;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Beschikbaar per 9 juni 2025 voor minimaal 24 uur per week, voor de volledige opdrachtduur inclusief verlengingen;
  • Een maximum uurtarief van € 130,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten én fee Flextender.

De Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van bedrijfskunde, facilitaire zaken of vastgoed;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als kwartiermaker en/of leidinggevende bij een overheidsinstelling.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
12 mei 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox