Gemeente Nijmegen
max €95 per uur
Gelderland
24 uur per week
21 oktober 2024
31 maart 2025
Waar kom je te werken?
Werken bij de gemeente Nijmegen doe je vanuit je hart. Omdat je graag meedeint met het ritme van de stad. Als onderdeel van een bruisend geheel. Als je struint door het Kronenburgpark of uitkijkt over de Waal. Verbonden met- en verantwoordelijk voor een oude stad die niet stil kan blijven staan. Een stad met een prachtige historie en een nog mooiere toekomst. Want hier blijven mensen zichzelf keer op keer uitvinden. Hier is ruimte om te experimenteren en van elkaar te leren. Je krijgt het vertrouwen om je werk op jouw manier te doen. Zodat de oudste stad van Nederland voorop blijft lopen. Zonder daarbij iemand achter te laten. Want Nijmegen is van ons. Voor iedereen met hart voor de stad. En oog voor de toekomst.
De afdeling Inkomen, Zorg en Leerrecht bestaat uit 5 bureaus en 14 teams met in totaal ruim 300 medewerkers, die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van wetten en regelingen in het sociaal domein. Variërend van de Participatiewet tot Wmo. Binnen het Stafbureau zorgen wij voor de interne processen en dragen we bij aan de kwaliteit van de dienstverlening van de afdeling. Als kwaliteitsmedewerker treed je op als spil tussen beleid en uitvoering. Je stelt de uitvoering in staat om zo goed mogelijk het werk te kunnen doen door te denken en handelen vanuit ‘mens als middelpunt’.
Wie zijn wij?
Het Stafbureau bestaat uit 29 betrokken collega’s. Het is een bevlogen en enthousiast team dat graag een stap extra zet voor elkaar. Onderlinge versterking en professionaliteit staat bij ons hoog in het vaandel!
Wat ga je doen?
De kern van je werk is het optimaliseren van de kwaliteit van de dienstverlening en het continue verbeteren van
de processen. Je adviseert het management gevraagd en ongevraagd en draagt bij aan de totstandkoming van managementinformatie. Je bewaakt de kwaliteit van de uitvoering van de wetten van het domein waar jij voor werkt en hebt oog voor de raakvlakken met de andere disciplines zodat je een integrale blik hebt op het Sociaal Domein.
Dit doe je door:
De kandidaat is inzetbaar vanaf 21 oktober 2024, of zoveel eerder als mogelijk tot en met 31 maart 2025 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 X 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox