Gooise Meren

Kwaliteitsmedewerker kcc

Gooise Meren

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.

We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.

Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.

We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier. Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.

Opdracht
Wij zijn op zoek naar een kwaliteitsmedewerker voor de Frontoffice. Deze kwaliteitsmedewerker gaat zich bezighouden met het maken van een kwaliteitsplan KCC, het analyseren van output uit de dashboards, klanttevredenheidsonderzoeken en het oppakken van verbeterpunten uit de analyse. Daarnaast is coaching van medewerkers op kwaliteit en resultaat onderdeel van de taak. 

Competenties

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Je hebt ervaring met kwaliteitsmonitoring en kennis van kwaliteitsnormen.
  • Je hebt oog voor detail, analytisch vermogen en empathie
  • Je hebt organisatorische vaardigheden 
  • Je hebt procesmatig ingesteld
  • Je hebt enige kennis van werking software telefoonapplicaties
  • Je bent in staat om geconcentreerd gesprekken terug te luisteren en constructief feed back te geven

CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: (invullen)3 dagen maakt niet uit welke in overleg, ma - di - wo - do - vr

Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 40. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn ontvangen uiterlijk op dinsdag 1 oktober 2024 bericht. De gesprekken vinden bij voorkeur fysiek plaats. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de inhuuropdracht.

 

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring bij een Klanten Contact Centrum;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau4;

De Wensen

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als kwaliteitsmedewerker KCC bij een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een kwaliteitsplan KCC (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Beschikbaar per 7 oktober 2024 voor 24 uur per week;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox