Gemeente Pijnacker Nootdorp

Kwaliteitsmedewerker informatiebeheer (ib)

Gemeente Pijnacker Nootdorp

De opdracht­omschrijving

Opdracht 
Binnen het team IB is behoefte aan ondersteuning op het gebied van digitaal informatiebeheer.  
1. Je zorgt voor de digitale archivering van zaken in het zaaksysteem. Je bewaakt hierbij de juistheid, volledigheid en toetst de bewaartermijnen op basis van de gemeentelijke selectielijst;
2. Je voert op basis van bestaande systematiek kwaliteitscontroles uit op geregistreerde post en rapporteert hierover;
3. Je beantwoordt informatieverzoeken uit de organisatie.   

Competenties 
- Servicegerichtheid; 
- Flexibiliteit; 
- Resultaatgerichtheid; 
- Accuratesse.  

Werkdagen 
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg. 
Gemiddeld wordt het aantal uur per week ingeschat op 20 uur.  

Planning 
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in de week van 10 juni 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk dinsdag 11 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht. 
 
Overige informatie 

  • De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. 
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 
  • ‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.  

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht;
  • Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding;
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar informatiebeheerder bij een gemeente;

De Wensen

  • Minimaal een afgeronde opleiding informatiebeheer zoals SOD2, HMDI of IDM opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring en kennis van het archiveren volgens de gemeentelijke selectielijst, licht toe waar dit is opgedaan;
  • Een maximaal uurtarief van € 70,- exclusief btw/inclusief reiskosten woon-werk verkeer en Fee Flextender;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het werken met een zaaksysteem of document managementsysteem.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als informatiebeheerder bij een gemeente;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox