Gemeente Pijnacker Nootdorp

Kwaliteitsmedewerker informatiebeheer (div)

Gemeente Pijnacker Nootdorp

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 425 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit de teams Personeel & Organisatie (P&O), Control, Inkoop en Juridische zaken (CIJ), Financiën, Automatisering, KCC en Facilitair. De afdeling zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers van de gemeentelijke organisatie goed worden ondersteund en geadviseerd op het gebied van bovenstaande deelgebieden. De vacature valt onder het team Informatiebeheer.

Opdracht
Binnen het team IB is behoefte aan ondersteuning op het gebied van digitaal archiefbeheer.

  • Je zorgt voor de verwerking van het uit de organisatie ontvangen oud papieren archief in het zaaksysteem.
  • Je ondersteunt bij het archiveren van digitale zaken in het zaaksysteem.
  • Je ondersteunt bij het beantwoorden van archiefvragen uit de organisatie. Je pakt dossiers op uit de archiefkluis of vraagt deze op bij de archiefbewaarplaats.
  • Herinrichting van de archiefkluis.

Competenties

- Servicegerichtheid;
- Flexibiliteit;
- Resultaatgerichtheid;
- Accuratesse.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Gemiddeld wordt het aantal uur per week ingeschat op 20 uur.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als DIV medewerker bij een gemeentelijke organisatie;

De Wensen

  • Minimaal een afgeronde SOD2, HMDI of IDM opleiding
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als DIV Medewerker met archivering en het bewerken van archieven bij een gemeentelijke organisatie
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het werken met documentmanagementsysteem (DMS)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox