Gemeente Amersfoort

Kwaliteitsadviseur BRP

Gemeente Amersfoort

De opdracht­omschrijving

 

  • adviseren met betrekking tot de uitvoering van nieuwe processen en werkwijzen BRP
  • adviseren met betrekking tot het kwaliteitsniveau van de uitvoering, o.a. op basis van kwaliteitsmonitor
  • onderzoek doen naar en meten van de kwaliteit van gegevens en processen, signaleren van knelpunten en adviseren over aanpassingen van werkwijzen en processen door middel van audits en steekproeven.
  • in gezamenlijkheid met BRP specialisten uitvoeren van zelfevaluatie
  • coachen en deskundigheid bevorderen van BRP specialisten op gebied van kwaliteitsbeheer en ontwikkeling
  • het beheer van leveringsovereenkomsten (SLA's) met betrekking tot gegevens uit en naar de GBA met in- en externe partijen
  • ontwikkelen van meerjarenprogramma voor kwaliteitsbeheer in samenwerking met BRP specialisten
  • beoordelen van verzoeken voor gegevensselecties
  • uitvoeren van kwaliteitsmetingen
  • testen van en adviseren op nieuwe releases iBurgerzaken en iBijhouding

Let op:
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv's in dient en zo kan sturen op wie in de top komt, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte / kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.

Urenregistratie/facturatie:
De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan eer via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt een academisch of hbo werk- en denkniveau en een relevante vakopleiding op hbo niveau afgerond 
  • je hebt minimaal 4 jaar ervaring als BRP specialist bij een 100.000+ gemeente
  • je hebt minimaal 1 jaar kennis van en ervaring met de applicatie iBurgerzaken en specifiek iBijhouding
  • je hebt ruime kennis van de Wet BRP, HUP, LO, kwaliteitsmonitor en zelfaudit 
  • je bent op de hoogte van wet- en regelgeving in het vakgebied 
  • je vindt het leuk om collega's te coachen, feedback te geven en op te leiden op het gebied van kwaliteit van de BRP en GBA-V

Interviewplanning

Het interview vindt plaats in week 43

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar kennis van en ervaring met iBurgerzaken. Toon aan met het CV.
  • De kandidaat heeft minimaal 4 jaar kennis en ervaring als BRP specialist of kwaliteitsadviseur BRP bij een 100.000+ gemeente
  • met CV aantoonbare coaching en kennisuitbreiding van BRP specialisme aan medewerkers
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">Tijdens het interview zal worden getoetst op werkervaring en kennis die van belang zijn om de opdracht goed te kunnen uitvoeren.
  • de kandidaat kan met CV aantonen dat hij/zij minimaal 1 jaar kennis van en ervaring heeft met iBijhouding
  • de kandidaat kan met CV aantonen dat hij/zij medewerkers opleidt in het BRP specialisme

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox