Gemeente Pijnacker Nootdorp

Klantmanager inkomen statushouders

Gemeente Pijnacker Nootdorp

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager inkomen op het gebied van statushouders;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Civision;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met behandelen van aanvragen levensonderhoud en aanvragen bijzondere bijstand.
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau richting klantmanager inkomen/SJD;
  • Aantoonbare werkervaring met het voeren brede intakegesprekken binnen het sociaal domein;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als allround inkomensconsulent op het gebied van statushouders binnen een gemeente;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten