Gemeente Amersfoort
max €80 per uur
Utrecht
36 uur per week
02 oktober 2023
01 januari 2024
De missie van Werk, Inkomen & Zorg is het voorkomen van lange uitkeringsafhankelijkheid, bevorderen van zelfredzaamheid en participatie en het voorkomen en aanpakken van misbruik. Het team heeft als taak het verstrekken van uitkeringen\, beoordelen minimaregelingen, informeren de klant, verwijzen door, begeleiden naar werk of stimuleren van participatie en zelfredzaamheid. kernwoorden zijn doelmatigheid, dienstverlening, rechtmatigheid en grip op eigen leven. Klantbeheer binnen Werk, Inkomen & Zorg richt zich op het uitvoeren van de Participatiewet, Ioaw, Ioaz, Bbz, bijzondere bijstand en minimaregelingen, conform beleid en regelgeving passend bij de klant. de klantmanager richt zich op de behandeling van aanvragen voor uitkeringen. Essentieel hierbij is het kennen van de klant zodat de klantmanager oplossingsgericht kan denken en handelen en maatwerk kan leveren op het snijvlak van recht en zorg. Constructieve samenwerking binnen het sociaal domein is essentieel. De klantmanager is regisseur van het proces en werkt risico- en signaalgestuurd. De klantmanager heeft een eigen caseload en is voor deze klanten het aanspreekpunt en heeft voor de klant een signalerende en doorverwijzende rol.
Een enthousiaste netwerker die gericht is om te komen tot resultaat met partijen samen. Die met een brede blik tot de kern van de zaak kan komen. Die dit resultaat goed kan verwoorden en er voor zorgt dat de uitkomsten geborgd worden in de organisaties, Pro actief en zelfstandig.
Na inwerkperiode is thuiswerken mogelijk
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox