Gemeente Amersfoort

Klantmanager Inkomen Rechtmatigheid

Gemeente Amersfoort

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding Je hebt een relevante afgeronde HBO opleiding genoten.
  • Kennis Je hebt recente relevante aantoonbare kennis op gebied van de Participatiewet en alle aanverwante regelingen.
  • Werkervaring Je hebt minimaal 3 jaar recente werkervaring als klantmanager waarbij je aanvragen voor levensonderhoud zelfstandig hebt afgehandeld en ervaring hebt met het beheer van een eigen caseload. Referentie vereist

De Wensen

  • Softwarekennis Je hebt aantoonbare ervaring met het programma Suite4werk.
  • Werkervaring Je hebt recente aantoonbare relevante werkervaring bij een of meerdere gemeenten.
  • Opleiding Je hebt de opleiding SJD succesvol afgerond.
  • Werkervaring Je hebt aantoonbare ervaring als klantmanager bij een 100.000+ gemeente.
  • Werkervaring De kandidaat heeft bij voorkeur recente werkervaring opgedaan bij de Gemeente Amersfoort.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview wordt getoetst op werkervaring, kennis en de gewenste competenties.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten