gemeente Nijkerk

Klantmanager inkomen en bijzondere bijstand

gemeente Nijkerk

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van SJD, MD of vergelijkbaar;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het sociaal domein van een gemeentelijke organisatie;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als klantmanager inkomen en Bijzondere bijstand;

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Suite voor Sociaal Domein, benoem waar dit is opgedaan;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Consulent Inkomen;
  • Aantoonbare werkervaring met behandelen van aanvragen levensonderhoud en aanvragen bijzondere bijstand;
  • beschikbaar uiterlijk per 19 februari 2024 voor 32 tot 36 uur.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten