Gemeente Amersfoort

Klantmanager Inkomen

Gemeente Amersfoort

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

De missie van Werk, Inkomen & Zorg is het voorkomen van lange uitkeringsafhankelijkheid, bevorderen van zelfredzaamheid en participatie en het voorkomen en aanpakken van misbruik. Het team heeft als taak het verstrekken van uitkeringen\, beoordelen minimaregelingen, informeren de klant, verwijzen door, begeleiden naar werk of stimuleren van participatie en zelfredzaamheid. kernwoorden zijn doelmatigheid, dienstverlening, rechtmatigheid en grip op eigen leven. Klantbeheer binnen Werk, Inkomen & Zorg richt zich op het uitvoeren van de Participatiewet, Ioaw, Ioaz, Bbz, bijzondere bijstand en minimaregelingen, conform beleid en regelgeving passend bij de klant. de klantmanager richt zich op de behandeling van aanvragen voor uitkeringen. Essentieel hierbij is het kennen van de klant zodat de klantmanager oplossingsgericht kan denken en handelen en maatwerk kan leveren op het snijvlak van recht en zorg. Constructieve samenwerking binnen het sociaal domein is essentieel. De klantmanager is regisseur van het proces en werkt risico- en signaalgestuurd. De klantmanager heeft een eigen caseload en is voor deze klanten het aanspreekpunt en heeft voor de klant een signalerende en doorverwijzende rol.

LET OP!
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv’s indient en zo kan sturen op wie in de top komen, mag een inschrijver maximaal 2 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 2 aangeboden offertes/kandidaten zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.

Urenregistratie/facturatie
De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de Gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan er via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.

Kandidaatomschrijving

Een enthousiaste netwerker die gericht is om te komen tot  resultaat met partijen samen. Die met een brede blik tot de kern van de zaak kan komen. Die dit resultaat goed kan verwoorden en er voor zorgt dat de uitkomsten geborgd worden in de organisaties, Pro actief en zelfstandig.



Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding Je hebt een relevante afgeronde HBO opleiding genoten.
  • Kennis Je hebt recente relevante aantoonbare kennis op gebied van de Participatiewet en alle aanverwante regelingen.
  • Werkervaring Je hebt minimaal 2 jaar recente werkervaring als klantmanager waarbij je aanvragen voor levensonderhoud zelfstandig hebt afgehandeld en ervaring hebt met het beheer van een eigen caseload. Referentie vereist

De Wensen

  • Werkervaring 3 Je hebt recente aantoonbare relevante werkervaring bij een of meerdere gemeenten.
  • Opleiding Je hebt de opleiding HBO-SJD of rechten succesvol afgerond.
  • Werkervaring Je hebt aantoonbare ervaring als klantmanager bij een 100.000+ gemeente.
  • Werkervaring Je heb bij voorkeur recente werkervaring bij de gemeente Amersfoort
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. De kandidaat wordt beoordeeld op werkervaring, opleiding en motivatie
  • Softwarekennis Je hebt aantoonbare ervaring met het programma Suite4werk.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox